Webinarium „Jak stymulować mózg ucznia do pracy na lekcji języka obcego, czyli neurodydaktyka praktycznie. Edycja druga.”
Webinarium „Jak stymulować mózg ucznia do pracy na lekcji języka obcego, czyli neurodydaktyka praktycznie. Edycja druga.”
2024-02-27 16:00
platforma Microsoft TEAMS, online
-
KIEDY
27 lutego 2024 (wtorek)
godz. 16:00
DODAJ DO KALENDARZA
-
GDZIE
platforma Microsoft TEAMS
online
Neurodydaktyka to ostatnio bardzo popularny obszar teorii i praktyki pedagogicznej w Polsce. W jaki sposób można wykorzystać jej założenia w kontekście zwiększania kompetencji językowych naszych uczniów? Jak sprawić by nasze wysiłki dydaktyczne przynosiły zamierzony efekt? Jakie formy i metody pracy wybrać, by uczniowie bardziej efektywnie przyswajali wiedzę? Na te i inne pytania znajdziecie praktyczną odpowiedź w niniejszym szkoleniu.
Tematyka
Część I
- Dlaczego uczniowie nudzą się w szkole?
- Czym jest neurodydaktyka?
- Dlaczego warto, czyli korzyści z wdrażania założeń neurodydaktyki
Część II - Neurodydaktyka praktycznie
- Jak wdrażać jej założenia w nauczaniu języków obcych
- Jak zwiększać kompetencję językową naszych uczniów
- Zasady, strategie i techniki pracy dla efektywnego przyswajania wiedzy
- Przykłady działań lekcyjnych opartych na zasadach neurodydaktyki
Grupa docelowa
Nauczyciele języków obcych
Prowadzący
Justyna Kopycińska – wojewódzki doradca metodyczny
Materiały szkoleniowe
Informacja zostanie podana na szkoleniu
Metody i narzędzia szkoleniowe
Wykład, ćwiczenia
Zaświadczenia
Uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenie o udziale w nim.
Dodatkowe informacje
Po szkoleniu, w dogodnym dla nich terminie, uczestnicy będą mieli możliwość uzyskania indywidualnego wsparcia w tworzeniu własnych lekcji z zastosowaniem zaprezentowanych zasad.
Rejestracja
Link zostanie podany wkrótce