Złóż wniosek lub skargę
Sprawy organizacji i załatwiania skarg i wniosków reguluje Regulamin Organizacyjny Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w Rozdziale VI
Organizacja załatwiania skarg i wniosków
§26.
- Interesanci zgłaszający się w sprawach skarg i wniosków przyjmowani są codziennie w godzinach pracy przez Wicedyrektora ds. pedagogicznych.
- Dyrektor ŚCDN przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy pierwszy wtorek miesiąca od godziny 10:00 do 14:00.
- W przypadku, gdy wtorek jest dniem wolnym od pracy, dniem przyjęć staje się najbliższy dzień pracy ŚCDN.
- Wnioski i zapytania mogą być składane również drogą elektroniczną za pomocą platformy e-PUAP.
§ 27.
- Dział Administracji i Obsługi prowadzi centralny rejestr skarg i wniosków, zwany dalej rejestrem.
- Oprócz rejestru centralnego Centrum Edukacyjne w Wólce Milanowskiej prowadzi własny rejestr skarg i wniosków.
- Wszystkie skargi i wnioski powinny być niezwłocznie przekazane Dyrektorowi ŚCDN, który nadaje im dalszy bieg.