W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Złóż wniosek lub skargę

Sprawy organizacji i załatwiania skarg i wniosków reguluje Regulamin Organizacyjny Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w Rozdziale VI

Organizacja załatwiania skarg i wniosków

§26.

  1. Interesanci zgłaszający się w sprawach skarg i wniosków przyjmowani są codziennie w godzinach pracy przez Wicedyrektora ds. pedagogicznych.
  2. Dyrektor ŚCDN przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy pierwszy wtorek miesiąca od godziny 10:00 do 14:00.
  3. W przypadku, gdy wtorek jest dniem wolnym od pracy, dniem przyjęć staje się najbliższy dzień pracy ŚCDN.
  4. Wnioski i zapytania mogą być składane również drogą elektroniczną za pomocą platformy e-PUAP.

§ 27.

  1. Dział Administracji i Obsługi prowadzi centralny rejestr skarg i wniosków, zwany dalej rejestrem.
  2. Oprócz rejestru centralnego Centrum Edukacyjne w Wólce Milanowskiej prowadzi własny rejestr skarg i wniosków.
  3. Wszystkie skargi i wnioski powinny być niezwłocznie przekazane Dyrektorowi ŚCDN, który nadaje im dalszy bieg.
{"register":{"columns":[]}}