Baza dobrych praktyk
-
Układ oddechowy i jego funkcjeUczniowie Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła Il w Skorzeszycach realizując STEAM-owy projekt zbudowali symulator spokojnego oddechu.
-
Woda – początek i koniecUczniowie Szkoły Podstawowej im. gen. bryg. Antoniego Hedy-Szarego w Radoszycach realizując STEAM-owy projekt poszerzyli wiedzę na temat roli i znaczenia wody we współczesnym świecie.
-
Wielofunkcyjna stacja meteorologicznaBardzo ciekawy STEAM-owy projekt zrealizowali uczniowie Katolickiego Zespołu Edukacyjnego w Ostrowcu Świętokrzyskim.
-
Gra dydaktyczna „Podróże po Polsce”Uczniowie Szkoły Podstawowej im. gen. Antoniego Hedy ps. „Szary” w Kowali opracowali ciekawą grę dydaktyczną w ramach realizowanego STEAM-owego projektu.
-
Healthy lifestyleZdrowy styl życia był tematem STEAM-owego projektu, który zrealizowali uczniowie Szkoły Podstawowej nr 12 im. Bohaterów Westerplatte w Kielcach.
-
EkostylUczniowie Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku zrealizowali STEAM-owy projekt, w którym zwrócili uwagę na problem odpadów w otaczającym świecie.
-
Czy wystarczy nam wody?Uczniowie Szkoły Podstawowej im. ks. Jerzego Popiełuszki w Krajnie zrealizowali STEAM-owy projekt, w którym zwrócili uwagę na konieczność ochrony zasobów wodnych.
-
Jak materiał i ciężar łódki wpływa na jej prędkość?Uczniowie Akademickiej Szkoły Podstawowej im. Williama Shakespeare’a w Kielcach zrealizowali bardzo ciekawy STEAM-owy projekt.
-
Żywienie ma znaczenie, czyli tajemnicza podróż przez układ pokarmowyNiezwykle ciekawy STEAM-owy projekt zrealizowali uczniowie Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Morawicy.
-
Dlaczego wulkany wybuchają i jakie są tego skutkiZ wielkim zaangażowaniem uczniowie Akademickiej Szkoły Podstawowej im. Williama Shakespeare’a w Kielcach zrealizowali bardzo ciekawy STEAM-owy projekt.