W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Zielona szkoła - Grzybowo 2023r.

Dzieci na tle wraku statku.

W sobotę 9 września, o godzinie 6.00 uczniowie klas 4 – 6, wraz z rodzicami zebrali się na placu przed szkołą. Wyjeżdżaliśmy na Zieloną Szkołę nad Morze Bałtyckie do miejscowości Grzybowo. Pożegnali nas zaspani   i zapłakani rodzice, a my z uśmiechem na twarzy wraz z wychowawcami wyjechaliśmy dwoma autobusami w stronę Grzybowa.

Podroż trwała kilka dobrych godzin. Po drodze zatrzymywaliśmy się na posiłki     i na toaletę. Na miejsce dotarliśmy wieczorem. Hotel „Szekla” okazał się wspaniałym miejscem dla naszej gromady dzieciaków. Po kolacji udaliśmy się na nocleg.

Pierwszego dnia na Zielonej Szkoły poszliśmy do kościoła na uroczystą mszę. Obok niego znajdowała się  piękna duża łódź, przy której zapozowaliśmy do zdjęcia. Po powrocie do ośrodka zjedliśmy obiad, mieliśmy czas na odpoczynek. Po południu poszliśmy na plażę, tam wykąpaliśmy się w morzu - to było naprawdę super. Na koniec dnia zjedliśmy kolację, umyliśmy się i poszliśmy spać. Kolejne dni mijały nam na wspaniałej zabawie, odpoczynku, zwiedzaniu i kąpielach w morzu. W trzecim dniu zwiedziliśmy uzdrowiskową część Kołobrzegu. Poznaliśmy sposoby pozyskiwania soli, zobaczyliśmy Pomnik Zaślubin z Morzem  i spacerowaliśmy po molo. Na zakończenie dnia relaksowaliśmy się na basenie ,,Morska Odyseja" w Kołobrzegu. To był super dzień. Kolejny dzień wspaniałego tygodnia spędziliśmy zwiedzając Kołobrzeg, Stare Miasto, Katedrę Kołobrzeską i  Muzeum Oręża Polskiego. Było tam świetnie, zobaczyliśmy jak dzielni i odważni byli polscy żołnierze podczas I i II Wojny Światowej. Widzieliśmy piękne historyczne eksponaty oraz wielką makietę całego Kołobrzegu.  W Aquaparku ,,Milenium" było rewelacyjnie - zjeżdżaliśmy ze zjeżdżalni, korzystaliśmy z jacuzzi i ogromnego basenu. Dzień piąty niestety był deszczowy, ale spędziliśmy go na zakupie pamiątek oraz  różnych zajęciach tanecznych i muzycznych. Śpiewaliśmy szanty, a wieczorem był ,,Bal u Pirata", gdzie wszyscy bardzo dobrze się bawili. Mimo kiepskiej pogody ten dzień był bardzo ciekawy.

Pożegnanie z morzem zakończyło się chrztem morskim, gdzie Pani katechetka przebrana za Neptuna z pomocną Barielką (Panią Basią) nagradzała każdego dyplomem. Wspólne lody, gofry, mile spędzony czas oraz wysłanie pocztówek z pozdrowieniami dla rodzin zakończyło CUDOWNY tydzień.

Wszystko co dobre szybko się kończy. W piątek 15 września pełni wrażeń wróciliśmy do domu, gdzie późnym wieczorem przywitali nas rodzice:)  W walizkach przywieźliśmy piękne wspomnienia i  górę piasku.