W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Laboratoria przyszłości - V

Sala lekcyjna. Na pierwszym planie znajduje się ławka, za którą siedzą uczennice i montują obwody elektryczne według instrukcji dołączonych do zestawów. Na ich ławce znajduje się montowany obwód elektryczny, instrukcja do zmontowania obwodu i pudełko z pozostałymi elementami znajdującymi sie w zestawie. Za uczenniczmi widać kolejne ławki z uczennicami, również montującymi obwody elektryczne.

Fizyka jest super, szczególnie, kiedy można ją doświadczyć własnymi zmysłami. Po lekcjach teoretycznych z prądu elektrycznego, gdzie uczniowie mieli możliwość dowiedzieć się czym jest prąd, przewodnik czy izolator, co to jest obwód elektryczny, a co to jest schemat przeszliśmy do zajęć praktycznych. Pierwszy raz uczniowie klas 5a i 5b mieli możliwość montować samodzielnie obwody elektyczne. Bazując na zdobytej wiedzy nie skończyło się prostych obwodach szeregowych czy równoległych z dwoma żarówkami. Aczkolwiek są one najlepszym przykadem do tego by zobaczyć różnicę między tego typu obwodami. Po podstawowych ćwiczeniach przyszedł czas na bardziej zaawansowane obwody. Latające wiatraczki, grające różnymi melodyjkami instalacje rozbrzmiewały w sali. To było super doświadczenie, jak stwierdzili sami uczniowie. Liczymy na to, że te lekcje przypomną się w 7 klasie, kiedy trzeba będzie zgłębić temat na zajęciach z fizyki. Pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia zajęć zostały zakupione w ramach rządowego programu "Laboratoria Przyszłości".

#LaboratoriaPrzyszlosci #Laboratoria Przyszłości

Zdjęcia (6)

{"register":{"columns":[]}}