W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Departament Organizacyjny

dor

Dyrektor - Aleksandra Michalec

W zakresie działania Departamentu Organizacyjnego znajdują się sprawy dotyczące:

  • organizacji pracy Urzędu;

  • obsługi merytorycznej, biurowej i sekretarskiej Prezydenta i Zastępcy;

  • prowadzenia kalendarza spotkań Prezydenta i Zastępcy;

  • opracowywania projektów: regulaminu organizacyjnego Urzędu, regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania oraz ich aktualizacji;

  • rozpatrywania skarg, wniosków oraz petycji wpływających do Prezydenta;

  • prowadzenia rejestrów oraz zbiorów zarządzeń Prezydenta jako organu oraz jako kierownika Urzędu;

  • prowadzenia centralnego rejestru umów;

  • związane z udzieleniem odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych;

  • koordynowania działań związanych z terminowością udzielania odpowiedzi na wnioski komisji Rady i rad osiedli;

  • udostępniania informacji publicznej oraz udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania;

  • związane z udzielaniem upoważnień i pełnomocnictw;

  • kadrowe pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych Miasta (z wyłączeniem kierowników jednostek, do których mają zastosowanie przepisy oświatowe);

  • gospodarowania etatami oraz funduszem płac i socjalnym;

  • szkolenia, dokształcania i doskonalenia kadry Urzędu;

  • związane ze służbą przygotowawczą nowozatrudnionych pracowników;

  • bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowe;

  • prowadzenia archiwum zakładowego Urzędu oraz zlikwidowanych jednostek organizacyjnych Miasta;

  • zabezpieczenia pracy Urzędu pod względem techniczno-materiałowym i lokalowym;

  • prowadzenia obsługi transportowej Prezydenta, Zastępcy i pracowników Urzędu;

  • zarządzania i gospodarowania budynkami administracyjnymi Urzędu i pomieszczeniami wynajmowanymi od Urzędu i przez Urząd.

{"register":{"columns":[]}}