W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Sprawy drogowe

Wniosek o odszkodowanie w związku ze złym stanem nawierzchni jezdni

Materiały

Wniosek szkody drogowe do pobrania
Wniosek​_szkody​_drogowe.doc 0.03MB

Jak załatwię sprawę?

W przypadku powstania szkody związanej ze złym stanem nawierzchni jezdni należy:

  • na miejscu zdarzenia: powiadomić Policję lub Straż Miejską w celu sporządzenia notatki informacyjnej, należy zrobić zdjęcia uszkodzenia pojazdu i uszkodzonej nawierzchni.
  • po uzyskaniu notatki należy wypełnić wniosek o uzyskanie odszkodowania (formularz w załączniku), dołączyć notatkę informacyjną i dokumentację fotograficzną.
  • komplet dokumentów należy złożyć do Urzędu Miasta Chełm lub przekazać drogą mailową na adres: szkodydrogowe@umchelm.pl.
{"register":{"columns":[]}}