W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Kontakt

Kontakt

Urząd Miejski w Krzyżu Wielkopolskim
ul. Wojska Polskiego 14

64 - 761 Krzyż Wielkopolski


tel. +48 67 25 64 145

e-mail: um@krzyz.pl


Strona internetowa gminy: www.krzyz.pl
Biuletyn Informacji Publicznej:
bip.krzyz.pl


Gmina Krzyż Wielkopolski

NIP: 763-210-11-18

REGON: 570791081


Nr rachunku bankowego:
06 8362 1044 5500 0361 2000 0020
LWBS o. Krzyż Wielkopolski

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.07.2021 15:28 R.Kazmierczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Izabela Lala
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Kontakt 1.0 06.07.2021 15:28 R.Kazmierczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

RODO

R O D O
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej: RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

Burmistrz Krzyża Wielkopolskiego
ul. Wojska Polskiego 14, 64-761 Krzyż Wielkopolski

W sprawach związanych z danymi osobowymi, można kontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych, Panem Rafałem Kaźmierczakiem, pod adresem e-mail: iod@krzyz.pl.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane do celów związanych z wypełnieniem  obowiązków prawnych ciążących na Gminie, realizacji umów i zadań, przez okres ich realizacji, zgodnie z ustawami m.in: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, o dostępie do informacji publicznej, o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym, o podatku leśnym, o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, Kodeks Pracy, o rachunkowości oraz po ich zakończeniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami kancelaryjnymi i archiwalnymi,

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa oraz podmiotom wspomagającym nas w informatycznym przetwarzaniu danych, na podstawie umowy powierzenia danych osobowych,

W zakresie, który nie jest ograniczony innymi przepisami prawa, posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej przez Pani/Pana zgody.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa,

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów jest wymogiem ustawowym, natomiast w zakresie danych przekazanych dobrowolnie, treść ewentualnej zgody lub umowy będzie określać, w jakim celu będziemy przetwarzać te dane,

Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych odbiorcom w państwach  trzecich oraz organizacjom międzynarodowym,

Administrator nie podejmuje czynności związanych ze zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji wobec danych osobowych, w tym profilowania.


Materiały

Klauzula informacyjna - przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych
Klauzula​_dowody​_osobiste.pdf 0.15MB
Klauzula informacyjna - przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności
Klauzula​_ewidencja​_ludnosci.pdf 0.16MB
Klauzula​_RODO​_USC
Klauzula​_USC.pdf 0.16MB
Klauzula informacyjna pomoc Ukraina
Klauzula​_informacyjna​_UM​_UKRAINA.pdf 0.81MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.07.2021 15:29 R.Kazmierczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Izabela Lala
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
RODO 2.0 09.03.2022 10:49 R.Kazmierczak
RODO 1.0 06.07.2021 15:29 R.Kazmierczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Mapa gminy

Mapa Krzyża Wielkopolskiego

 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.07.2021 15:29 R.Kazmierczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Izabela Lala
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Mapa gminy 1.0 06.07.2021 15:29 R.Kazmierczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Urząd Miejski

Pokój nr Stanowisko Imię nazwisko Nr telefonu
  Burmistrz Rafał Sroka 672 564 145
1 Zastępca Burmistrza Dominik Pietrzyński 672 564 145
  Obsługa sekretariatu Monika Kaźmierczak 672 564 145
2 Ewidencja ludności,  dowody osobiste, działalność gospodarcza Kamila Bołądź 531 194 415
3 Postępowanie podatkowe    Karolina Szustakowska 531 208 863
  Księgowość podatkowa i sprawy wierzycielskie Agnieszka Piątek 672 564 145
  Majątek trwały Paulina Grygorcewicz 531 215 168
4 Skarbnik Bernadeta Kwapiszewska 672 564 145
  Zastępca Skarbnika Karolina Kozicka 531 214 323
  Księgowość budżetowa Ewa Grzewka 531 214 417
5 Księgowość budżetowa Joanna Ilnicka 531 214 580
  Płace i rozliczanie  podatku VAT Agnieszka Nieradka 531 215 912
6 Księgowość budżetowa Teresa Różańska 531 215 809
7 Sekretarz Gminy Artur Oto 672 564 145
8 Promocja, kultura, sport i rekreacja, archiwum zakładowe Izabela Lala 531 200 439
  Fundusze zewnętrzne, pożytek publiczny i oświata Natalia Grupińska 531 212 407
10 Sprawy kadrowe, społeczne i ochrona przeciwpożarowa, pełnomocnik ds. profilaktyki Kinga Dynkwald 574 222 977
11 Informatyzacja,ochrona danych osobowych Rafał Kazmierczak 672 564 145
12 Sprawy wojskowe, obronne, obrona cywilna i zarządzanie kryzysowe, obsługa rady miejskiej i rad sołeckich Aneta Manyś 722 323 283
12 Radca Prawny Justyna Gapska 672 564 145
13 Urząd Stanu Cywilnego,Informacje niejawne Natalia Bandura 531 104 041
14 Kancelaria Marta Struś 531 207 294
  Wymiar podatków i opłat oraz czynności sprawdzające Karolina Jędras-Fabich 531 207 479
15 Zagospodarowanie przestrzenne Wioleta Zawileńska 531 216 359
16 Utrzymanie porządku, czystości i zieleni, sprawy mieszkaniowe Ewa Sikora 531 216 595
  Gospodarowanie mieniem komunalnym, przetargi - sprzedaż nieruchomości Magdalena Sroka 531 216 437
17 Inwestycje i remonty - budynki, budowle i obiekty małej architektury Karol Romanczuk 531 216 990
  Inwestycje i remonty -drogownictwo, oświetlenie i utrzymanie infrastruktury technicznej   672 564 145
18 Ochrona powietrza, gospodarka wodna i ochrona środowiska Jolanta Klocek 531 216 115
  Rolnictwo, leśnictwo, geodezja i gospodarka gruntami Kinga Knaupe 531 216 027
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.07.2021 15:30 R.Kazmierczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Izabela Lala
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Urząd Miejski 4.0 07.02.2022 12:54 R.Kazmierczak
Urząd Miejski 3.0 25.01.2022 23:32 R.Kazmierczak
Urząd Miejski 2.0 03.09.2021 14:35 R.Kazmierczak
Urząd Miejski 1.0 06.07.2021 15:30 R.Kazmierczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}