W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Sprawy meldunkowe

Zameldowanie

Wniosek

Sprawy związane z zameldowaniem można załatwić za pośrednictwem serwisu internetowego obywatel.gov.pl. Znajdują się tam również wszystkie szczegółowe informacje dotyczącej przedmiotowej sprawy.

Należy kliknąć TUTAJ.

Gdzie załatwię sprawę?

Departament Obsługi Mieszkańców (Wydział Ewidencji Ludności)

ul.Pocztowa 50 (wejście od parkingu), pok.12

Jak umówić się na wizytę?

Wizyty odbywają się wg. kolejności pobranego numeru w biletomacie i są one realizowane codziennie do godziny 14.00

Wymeldowanie

Materiały

Wniosek o wymeldowanie
Wniosek​_o​_wymeldowanie.pdf 0.03MB

Wymagane dokumenty

Tytuł prawny do lokalu

Opłaty

10 zł - opłata skarbowa.

Numer konta bankowego

Opłaty należy uiszczać:

- W formie bezgotówkowej - konto Urzędu Miasta Chełm Bank PEKAO SA I O/Chełm nr 93 1240 2223 1111 0000 3576 9596.

- Gotówką - w punkcie kasowym Banku PEKAO SA I O/Chełm przy ulicy Lubelskiej 65 (parter Urzędu Miasta) lub w innym banku.

Należy wskazać tytuł wpłaty.

Gdzie załatwię sprawę?

Departament Obsługi Mieszkańców (Wydział Ewidencji Ludności)

ul.Pocztowa 50 (wejście od parkingu), pok.12

Jak umówić się na wizytę?

Wizyty odbywają się wg. kolejności pobranego numeru w biletomacie i są one realizowane do godziny 14.00

{"register":{"columns":[]}}