W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Sprawy meldunkowe

Zameldowanie

Wniosek

Sprawy związane z zameldowaniem można załatwić za pośrednictwem serwisu internetowego www.gov.pl.  Znajdują się tam również wszystkie szczegółowe informacje dotyczące przedmiotowej sprawy.

Gdzie załatwię sprawę?

Departament Obsługi Mieszkańców (Wydział Ewidencji Ludności i Działalności Gospodarczej)

ul. Pocztowa 50 pok.12 

Jak umówić się na wizytę?

Wizyty odbywają się wg. kolejności pobranego numeru w biletomacie i są one realizowane codziennie do godziny 14.00

Wymeldowanie

Materiały

Wniosek o wymeldowanie administracyjne
Wniosek​_o​_wymeldowanie​_administracyjne.pdf 0.15MB

Wymagane dokumenty

Tytuł prawny do lokalu

Opłaty

10 zł - opłata skarbowa.

Numer konta bankowego

Opłaty należy uiszczać:

- W formie bezgotówkowej - konto Urzędu Miasta Chełm Bank PEKAO SA I O/Chełm nr 93 1240 2223 1111 0000 3576 9596.

- Gotówką - w punkcie kasowym Banku PEKAO SA I O/Chełm przy ulicy Lubelskiej 65 (parter Urzędu Miasta) lub w innym banku.

Należy wskazać tytuł wpłaty.

Gdzie załatwię sprawę?

Departament Obsługi Mieszkańców (Wydział Ewidencji Ludności i Działalności Gospodarczej)

ul. Pocztowa 50 pok.5 

Jak umówić się na wizytę?

Wizyty odbywają się wg. kolejności pobranego numeru w biletomacie i są one realizowane do godziny 14.00