WAŻNE!
Sprawę dotyczącą złożenia wniosku o dowód osobisty można załatwić przez internet Wystarczyć skorzystać z usług online na stronie internetowej LINK lub poprzez serwis mObywatel przy czym po złożeniu wniosku w terminie 30 dni należy udać się do urzędu do którego wniosek został wysłany w celu złożenia odcisków palców i wzoru podpisu w przeciwnym razie wniosek nie zostanie zrealizowany.
Można też złożyć wniosek w dowolnie wybranym urzędzie gminy.
Nie musisz wtedy przygotowywać żadnego papierowego wniosku. Urzędnik przygotuje twój wniosek w systemie na podstawie danych, które podasz, i danych z rejestru PESEL.
Wymagane dokumenty
1. Aktualna fotografia o wymiarach 35x45 mm.
2. Dotychczasowy dowód osobisty. W przypadku utraty - paszport.
Opłaty
Brak
Gdzie załatwię sprawę?
Departament Obsługi Mieszkańców (Wydział Ewidencji Ludności i Działalności Gospodarczej), ul. Pocztowa 50.
Jak umówić się na wizytę?
Wizyty odbywają się wg. kolejności pobranego numeru w biletomacie i są one realizowane codziennie do godz. 14.00