W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Osoby upoważnione do wydawania decyzji administracyjnych

Zgodnie z upoważnieniami Burmistrza Miasta Szczecinek, uchwałami Rady Miasta Szczecinek oraz upoważnieniami Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szczecinku - upoważnienia do wydawania decyzji administracyjnych w zakresie wykonywanych przez Ośrodek zadań, posiadają następujący pracownicy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szczecinku:

  1. Marta Niewczas - Dyrektor Ośrodka
  2. Iwona Wagner - Zastępca Dyrektora Ośrodka
  3. Lucyna Kreft - Kierownik Działu Świadczeń Pomocy Społecznej
  4. Inez Nowicka - Zastępca Kierownika Działu Świadczeń Pomocy Społecznej/Pracownik socjalny
  5. Brygida Kotschy - Kierownik Działu Osób Niesamodzielnych i Seniorów
  6. Bożena Lechman - Zastępca Kierownika Działu Osób Niesamodzielnych i Seniorów
  7. Agnieszka Osowska - Kierownik Działu Pracy Socjalnej i Integracji Społecznej
  8. Małgorzata Kaczmarek - Kierownik Działu Świadczeń Rodzinnych
  9. Olga Januszewska - Starszy Inspektor ds. Świadczeń Rodzinnych
  10. Daria Woźniczka - Kierownik Działu Świadczeń Opiekuńczych, Mieszkaniowych i Alimentacyjnych
  11. Magdalena Nowak - Specjalista ds. Funduszu Alimentacyjnego
  12. Aneta Kolanus - Specjalista ds. Świadczeń Opiekuńczych i Mieszkaniowych
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.12.2023 10:32 Mariusz Slemp
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Administrator
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Osoby upoważnione do wydawania decyzji administracyjnych 1.0 13.12.2023 10:32 Mariusz Slemp

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}