Wnioski
Wnioski dotyczące rejestru żłobków i klubów dziecięcych:
- o wpis do rejestru, - zmianę wpisu w rejestrze,
- wykreślenie z rejestru,
należy składać wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Portalu Informacyjno – Usługowego Emp@tia (KLIK) po założeniu konta w serwisie.
Założenie konta na PIU Emp@tia wymaga posiadania podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego (informacje, jak założyć profil zaufany można znaleźć TUTAJ).
Wymagane dokumenty
1. Decyzja potwierdzającą spełnianie wymagań przeciwpożarowych, o której mowa w art. 25 ust. 2 ustawy.
2. Odpowiednio decyzję potwierdzającą spełnianie wymagań sanitarno-lokalowych, o której mowa w art. 25 ust. 2a pkt 1 ustawy (żłobki), lub opinię, o której mowa w art. 25 ust. 2a pkt 2 ustawy (kluby dziecięce).
3. W przypadku osoby fizycznej zaświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do lokalu, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy.
5. Oświadczenie w celu potwierdzenia dokonanej opłaty za wpis do rejestru.
6. W przypadku złożenia wniosku przez pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo.
Opłaty
1. Opłata za wpis do rejestru - 500 zł.
2. Opłata 17 zł w przypadku ustanowienia pełnomocnika (z opłaty zwolnione są pełnomocnictwa udzielone: małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej).
Numer konta bankowego
Opłaty należy uiszczać:
- W formie bezgotówkowej - konto Urzędu Miasta Chełm Bank PEKAO SA I O/Chełm nr 93 1240 2223 1111 0000 3576 9596
- Gotówką - w punkcie kasowym Banku PEKAO SA I O/Chełm przy ulicy Lubelskiej 65 (parter Urzędu Miasta) lub w innym banku.
Należy wskazać tytuł wpłaty.
Gdzie załatwię sprawę?
Departament Spraw Obywatelskich (Wydział Zdrowia i Opieki nad Dzieckiem i Rodziną)
ul. Obłońska 20, pok. 10
Kontakt
82 564 31 92, 82 565 34 00