Ambasador Miasta Chełm
Zgłoszenia będą przyjmowane od 26 września do 10 października 2022 roku. Tytuł ten jest przyznawany osobom fizycznym, stowarzyszeniom, fundacjom, związkom wyznaniowym oraz organizacjom społeczno-politycznym w kraju lub za granicą, szczególnie zasłużonym dla Miasta Chełm. Ponadto Tytuł może być nadawany obywatelom Polski i cudzoziemcom, za zasługi dla Miasta Chełm, wybitne osiągnięcia oraz postawę życiową stanowiącą wzór do naśladowania. Może być nadany tej samej osobie fizycznej lub podmiotowi tylko raz, chyba że szczególne okoliczności będą przemawiać za ponownym uhonorowaniem Tytułem. Może być nadany również pośmiertnie, za zgodą rodziny zmarłego.
Kandydatów do Tytułu może zgłosić każdy - osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające zdolności prawnej posiadające zdolność prawną, inne podmioty, w tym zagraniczne, Prezydent Miasta Chełm, Przewodniczący Rady Miasta, kluby radnych, radni Miasta Chełm, stowarzyszenia, fundacje, związki wyznaniowe oraz inne organizacje społeczno-polityczne.
Gdzie złożyć wniosek?
Formularz wniosków zgłoszeniowych można pobrać w Biurze Obsługi Interesanta (parter budynku), w Departamencie Promocji, Kultury i Sportu , jak również ze strony internetowej urzędu (w sekcji "Materiały" poniżej).
Wypełnione wnioski można składać w Biurze Obsługi Interesanta lub w Departamencie Promocji, Kultury i Sportu (ul. Strażacka 2, II piętro budynku, wejście od parkingu) lub przesłać pocztą na adres urzędu (ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm).