Ambasador Miasta Chełm. Zgłoś kandydata
Zachęcamy do zgłaszania kandydatur do tytułu Ambasadora Miasta Chełm.
Zgłoszenia będą przyjmowane od 26 września do 10 października br. Tytuł ten jest przyznawany osobom fizycznym, stowarzyszeniom, fundacjom, związkom wyznaniowym oraz organizacjom społeczno-politycznym w kraju lub za granicą, szczególnie zasłużonym dla Miasta Chełm. Ponadto Tytuł może być nadawany obywatelom Polski i cudzoziemcom, za zasługi dla Miasta Chełm, wybitne osiągnięcia oraz postawę życiową stanowiącą wzór do naśladowania. Może być nadany tej samej osobie fizycznej lub podmiotowi tylko raz, chyba że szczególne okoliczności będą przemawiać za ponownym uhonorowaniem Tytułem. Może być nadany również pośmiertnie, za zgodą rodziny zmarłego.
Uroczyste wręczenie tytułu odbędzie się podczas wybranej uroczystości.
Kandydatów do Tytułu może zgłosić każdy - osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające zdolności prawnej posiadające zdolność prawną, inne podmioty, w tym zagraniczne, Prezydent Miasta Chełm, Przewodniczący Rady Miasta, kluby radnych, radni Miasta Chełm, stowarzyszenia, fundacje, związki wyznaniowe oraz inne organizacje społeczno-polityczne.
Formularz wniosków zgłoszeniowych można pobrać w Biurze Obsługi Interesanta (parter budynku), w Departamencie Promocji, Kultury i Sportu, jak również ze strony internetowej Miasta Chełm - TUTAJ.
Wypełnione wnioski można składać w Biurze Obsługi Interesanta lub w Departamencie Promocji, Kultury i Sportu (ul. Strażacka 2, II piętro budynku, wejście od parkingu) lub przesłać pocztą na adres urzędu (ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm).