Wydział Geodezji i Kartografii
W zakresie działania Wydziału Geodezji i Kartografii znajdują się sprawy dotyczące:
w I. Referacie Ewidencji Gruntów i Budynków:
-
aktualizacji bazy Ewidencji Gruntów i Budynków,
-
modernizacji operatu Ewidencji Gruntów i Budynków,
-
zestawień zbiorczych sporządzanych na podstawie Ewidencji Gruntów i Budynków,
w II. Referacie - Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej:
-
prowadzenia baz danych miejskiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
-
tworzenia i udostępniania zbiorów i baz danych Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, a także standardowych opracowań geodezyjnych,
-
koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
-
zakładania bazy osnów szczegółowych,
-
realizacji zadań związanych z wykonywaniem prac geodezyjnych i kartograficznych na obszarze miasta Chełm,
-
ochrony znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych;