W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wydział Ewidencji Ludności i Działalności Gospodarczej

ewidencja_ludnosci

W zakresie działania Wydziału Ewidencji Ludności i Działalności Gospodarczej znajdują się sprawy dotyczące:

  • dotyczące zameldowania i wymeldowania czynnością materialno-techniczną obywateli polskich i cudzoziemców,

  • prowadzenia postępowań administracyjnych dotyczących zameldowania i wymeldowania z pobytu stałego i czasowego obywateli polskich i cudzoziemców,

  • prowadzenia rejestru mieszkańców,

  • nadawania nr PESEL obywatelom polskim i cudzoziemcom,

  • przyjmowania wniosków i wydawania dowodów osobistych,

  • udostępniania dokumentacji związanej z dowodem osobistym,

  • wydawania zaświadczeń na wniosek dotyczących dowodu osobistego oraz spraw meldunkowych,

  • prowadzenia i aktualizacji rejestru wyborców,

  • realizacji zadań Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) i udzielanie informacji w zakresie tej działalności

{"register":{"columns":[]}}