W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Nabór wniosków do tytułu "Ambasador Miasta Chełm"

Ambasador Miasta Chełm - nabór wniosków

Zgłoszenia będą przyjmowane od 07 stycznia do 20 stycznia 2025 roku.

Tytuł ten jest przyznawany osobom fizycznym, stowarzyszeniom, fundacjom, związkom wyznaniowym oraz organizacjom społeczno-politycznym w kraju lub za granicą. Ponadto Tytuł może być nadawany obywatelom Polski i cudzoziemcom, za zasługi dla Miasta Chełm, wybitne osiągnięcia oraz postawę życiową stanowiącą wzór do naśladowania. Może być nadany tej samej osobie fizycznej lub podmiotowi tylko raz, chyba że szczególne okoliczności będą przemawiać za ponownym uhonorowaniem Tytułem. Może być nadany również pośmiertnie, za zgodą rodziny zmarłego.

Kandydatów do Tytułu może zgłosić każdy - osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające zdolności prawnej posiadające zdolność prawną, inne podmioty, w tym zagraniczne, Prezydent Miasta Chełm, Przewodniczący Rady Miasta, kluby radnych, radni Miasta Chełm, stowarzyszenia, fundacje, związki wyznaniowe oraz inne organizacje społeczno-polityczne.

Gdzie złożyć wniosek?

Formularz wniosków zgłoszeniowych można pobrać w Biurze Obsługi Interesanta (parter budynku), jak również ze strony internetowej (w sekcji "Materiały" poniżej).

Wypełnione wnioski można składać w Biurze Obsługi Interesanta lub przesłać pocztą na adres urzędu (ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm).

Materiały

Wniosek - Ambasador Miasta Chełm
Wniosek​_Ambasador​_Miasta​_Chełm1.pdf 0.11MB
Ambasador Miasta Chełm - regulamin
Ambasador​_Miasta​_Chełm​_-​_regulamin-1.pdf 0.18MB
{"register":{"columns":[]}}