Nabór wniosków do tytułu "Ambasador Miasta Chełm"
Zgłoszenia będą przyjmowane od 07 stycznia do 20 stycznia 2025 roku.
Tytuł ten jest przyznawany osobom fizycznym, stowarzyszeniom, fundacjom, związkom wyznaniowym oraz organizacjom społeczno-politycznym w kraju lub za granicą. Ponadto Tytuł może być nadawany obywatelom Polski i cudzoziemcom, za zasługi dla Miasta Chełm, wybitne osiągnięcia oraz postawę życiową stanowiącą wzór do naśladowania. Może być nadany tej samej osobie fizycznej lub podmiotowi tylko raz, chyba że szczególne okoliczności będą przemawiać za ponownym uhonorowaniem Tytułem. Może być nadany również pośmiertnie, za zgodą rodziny zmarłego.
Kandydatów do Tytułu może zgłosić każdy - osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające zdolności prawnej posiadające zdolność prawną, inne podmioty, w tym zagraniczne, Prezydent Miasta Chełm, Przewodniczący Rady Miasta, kluby radnych, radni Miasta Chełm, stowarzyszenia, fundacje, związki wyznaniowe oraz inne organizacje społeczno-polityczne.
Gdzie złożyć wniosek?
Formularz wniosków zgłoszeniowych można pobrać w Biurze Obsługi Interesanta (parter budynku), jak również ze strony internetowej (w sekcji "Materiały" poniżej).
Wypełnione wnioski można składać w Biurze Obsługi Interesanta lub przesłać pocztą na adres urzędu (ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm).
Materiały
Wniosek - Ambasador Miasta ChełmWniosek_Ambasador_Miasta_Chełm1.pdf 0.11MB Ambasador Miasta Chełm - regulamin
Ambasador_Miasta_Chełm_-_regulamin-1.pdf 0.18MB