W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Kontakt i godziny pracy

Przewodnicząca Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Chełmie:

Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności

Plac Niepodległości 1,

22 – 100 Chełm

mail: pzoon@umchelm.pl

III piętro – pokój nr 311

tel.: 82 565 33 79, 538 34 25 38

Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności mieści się w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zespół pracuje w godzinach: Poniedziałek – piątek – od 7:30 do 15:30

Godziny przyjęć interesantów: 8:00 – 14:00

Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Chełmie, orzeka osoby z miasta Chełma, powiatu chełmskiego i krasnostawskiego, współpracuje z przedstawicielami administracji rządowej, Biurem Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych, przedstawicielami administracji samorządowej, miejskimi i gminnymi jednostkami organizacyjnymi, a także innymi organami orzecznictwa rentowego.

Wnioski wraz z dokumentacją medyczną można składać w siedzibie Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm lub przesłać pocztą.

{"register":{"columns":[]}}