Kontakt i godziny pracy
Przewodnicząca Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Chełmie:
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
Plac Niepodległości 1,
22 – 100 Chełm
mail: pzoon@umchelm.pl
parter – pokój nr 1
tel.: 82 565 33 79, 538 34 25 38
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności mieści się w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zespół pracuje w godzinach: Poniedziałek – piątek – od 7:30 do 15:30
Godziny przyjęć interesantów: 8:00 – 14:00
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Chełmie, orzeka osoby z miasta Chełma, powiatu chełmskiego i krasnostawskiego, współpracuje z przedstawicielami administracji rządowej, Biurem Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych, przedstawicielami administracji samorządowej, miejskimi i gminnymi jednostkami organizacyjnymi, a także innymi organami orzecznictwa rentowego.
Wnioski wraz z dokumentacją medyczną można składać w siedzibie Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm lub przesłać pocztą.