W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Komunikat ws. obsługi interesantów

Zdjęcie przedstawia dłoń trzymaną na klawiaturze.

W związku ze wzrostem zachorowań na Covid-19 w naszym regionie od 25 stycznia 2022 roku Urząd Miasta Chełm modyfikuje zasady przyjmowania interesantów.

Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65

  • Jednocześnie w holu budynku może przebywać łącznie 6 interesantów: 5 osób załatwiających sprawę oraz 1 osoba przy okienku bankowym.
  • Mieszkańcy, którzy chcą załatwić sprawę w budynku UM Chełm przy ul. Lubelskiej 65 będą mogli zostawić wniosek w urnach wystawionych w holu obiektu. Jeżeli natomiast sprawa wymaga bezpośredniego kontaktu należy zgłosić ten fakt pracownikowi przy wejściu do budynku, a ten poprosi właściwą osobę.
  • Na holu funkcjonuje obecnie pięć stanowisk obsługi interesantów, przy których urzędnicy będą pomagać załatwiać określoną sprawę.
  • Bez zmian funkcjonować będzie za to Wydział Komunikacji.

Wydział Ewidencji Ludności, Urząd Stanu Cywilnego ul. Pocztowa 50

  • Wydział Ewidencji Ludności (dowody osobiste, meldunki) nadal będzie realizował obsługę bezpośrednią umawiając interesantów na ustalone godziny. Wewnątrz obiektu będą mogły jednocześnie przebywać 3 osoby z zewnątrz - 2 oczekujące i 1 załatwiająca sprawę w danym pokoju.
  • Urząd Stanu Cywilnego - sprawy będą załatwiane przy specjalnie wydzielonym stanowisku obsługi. Liczba osób przebywających w budynku zostanie ograniczona. Informacja na ten temat zostanie wywieszona wewnątrz obiektu.

Departament Spraw Obywatelskich (Obłońska 20), Wydział Gospodarki Odpadami Komunalnymi (Mickiewicza 32A)

  • Obsługa interesantów zarówno przy ul. Obłońskiej 20, jak i przy Mickiewicza 32A odbywać się będzie tak jak dotąd, czyli przy funkcjonujących już stanowiskach obsługi zlokalizowanych w holach budynków. Znajdując się przy stanowisku należy poprosić pracownika, który pomoże załatwić daną sprawę.

Wszystkich Państwa prosimy o wyrozumiałość w zaistniałej sytuacji. Prosimy również o stosowanie się do zasad bezpieczeństwa, czyli stosowaniu środków ochrony osobistej w postaci maseczek oraz regularnej dezynfekcji rąk, a także zachowania dystansu społecznego oraz, w miarę możliwości, ograniczenia kontaktów.

{"register":{"columns":[]}}