W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Chełmski Kongres Dwujęzyczności

Zdjęcie przedstawia grupę przedszkolaków ubranych w kolorowe koszulki stojących na scenie. Przed sceną ustawione są kolorowe wysoki kwiatki wykonane z materiału sztucznego. Na ścianie wyświetlona jest plansza, na której znajdują się plansza z informacją o wydarzeniu oraz organizatorach i sponsorach.

Za nami Chełmski Kongres Dwujęzyczności organizowany przez Fundację Dwujęzyczny Przedszkolak oraz Miasto Chełm.

Podczas wydarzenia odbyły się występy przedszkolaków z Chełma, wręczenie podziękowań za zaangażowany udział w pilotażu projektu dla nauczycieli wychowania przedszkolnego, a także wykład Prof. UJK dr hab. Agnieszki Szplit oraz Prof. UMCS Prof. PANS dr hab. Jolanty Andrzejewskiej.

Samorząd Miasta Reprezentowała Dorota Cieślik – II Zastępca Prezydenta Miasta Chełm oraz Agnieszka Walewska-Maksymiuk Dyrektor Departamentu Oświaty Urzędu Miasta Chełm.

Radnych Rady Miasta reprezentowały Radna Katarzyna Rot oraz Grażyna Wietrzyk-Nieckier.

Więcej zdjęć TUTAJ

---

Pilotaż Programu był realizowany od kwietnia 2024 r. w sześciu placówkach przedszkolnych na terenie miasta Chełm:

  • Przedszkole Miejskie Nr 5
  • Przedszkole Miejskie Nr 11
  • Przedszkole Miejskie Nr 12
  • Przedszkole miejskie Nr 13
  • Przedszkole Miejskie Nr 14
  • Przedszkole Miejskie Nr 15

Dwujęzyczny Przedszkolak to innowacyjne rozwiązanie w edukacji przedszkolnej, wplatające język angielski do codziennych czynności dziecka.

W sposób naturalny zapewnia mu równoległe poznawanie dwóch języków. Korzyści wynikające z realizacji Programu "Dwujęzyczny Przedszkolak" dla dzieci:

  • dzieci zaczynają rozumieć język angielski,
  • traktują język angielski jako swoje naturalne środowisko rozwoju, bowiem przestaje być ono czymś obcym i nieznanym,
  • wspaniale się bawią i uczą się przez zabawę,
  • rozwijają swoje talenty, Kongres był podsumowaniem pracy przedszkoli w projekcie dwujęzyczności dzieci przedszkolnych.
{"register":{"columns":[]}}