W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wydział Kontaktów z Mieszkańcami

kontakt

W zakresie działania Wydziału Kontaktów z Mieszkańcami znajdują się sprawy dotyczące:

  • koordynacji i obsługi spotkań z mieszkańcami, w tym przyjmowania mieszkańców oraz udzielania poradnictwa,
  • reprezentowania interesów i praw mieszkańców wobec Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych,
  • inicjowania zmian dotyczących poprawy funkcjonowania Urzędu,
  • nadzoru nad przestrzeganiem przepisów prawa przez pracowników Urzędu przy obsłudze interesantów,
  • badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd,
  • organizacji, wspierania i określania zasad procesów partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,
  • związane z budżetem obywatelskim Miasta Chełm,
  • obsługi interesantów w zakresie udzielania informacji o kompetencjach i działaniach organów administracji publicznej i jednostek organizacyjnych na terenie miasta Chełm, działalności merytorycznej komórek organizacyjnych Urzędu,
  • redagowania treści informacyjnych w systemie informatycznym e-urząd,
  • prowadzenia kancelarii ogólnej Urzędu,
  • podawania do publicznej wiadomości ogłoszeń, informacji, zawiadomień od innych organów i podmiotów oraz potwierdzania terminów ogłaszania dla zainteresowanych stron,
  • nieodpłatnego udostępniania do powszechnego wglądu w godzinach pracy Urzędu Dziennika Ustaw, Monitora Polskiego oraz Dziennika Urzędowego Województwa Lubelskiego i zawartych w nich aktów normatywnych i innych aktów prawnych, w tym orzeczeń.
{"register":{"columns":[]}}