W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Cyfrowa Transformacja Szkoły z Google. Streszczenie raportu z badań

Projekt badawczo-wdrożeniowy Cyfrowa Transformacja Szkoły z Google realizowany był od czerwca 2022 r. do stycznia 2023 r. we współpracy z Lenovo, Intel i CCT Polska oraz konsultowany z Ministerstwem Edukacji i Nauki.

W ramach badań zebrano informacje na temat wykorzystywania w procesach nauczania i uczenia się rozwiązań technologicznych opartych na urządzeniach typu Chromebook, zestawie aplikacji ekosystemu Google for Education oraz ich wpływu na skuteczność i efektywność pracy nauczycieli. Uzyskane wyniki potwierdziły zasadność wykorzystania nowoczesnych rozwiązań informacyjnych i komunikacyjnych w procesach nauczania i uczenia się. Zdaniem autorów raportu nauczyciele i uczniowie powinni mieć dostęp do różnych programów, aplikacji. Wykorzystywane urządzenia muszą pracować w bezpiecznym zamkniętym środowisku chmurowym. System edukacji winien zapewnić nauczycielom wysokiej jakości wsparcie rozwoju zawodowego, w szczególności w zakresie kompetencji cyfrowych.

Ł. Sułkowski, K. Kolasińska-Morawska, M. Brzozowska, P. Morawski, Cyfrowa Transformacja Szkoły z Google. Streszczenie raportu z badań, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 2023.

Materiały

Cyfrowa Transformacja Szkoły z Google. Streszczenie raportu z badań
Cyfrowa​_Transformacja​_Szkoły​_z​_Google​_Streszczenie​_raportu​_z​_badań.pdf 1.13MB
{"register":{"columns":[]}}