W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

2023 Gen Z & millenial survey

Raport przygotowano na podstawie badań ankietowych przeprowadzonych w 44 krajach na całym świecie, w tym także w Polsce. Wzięło w nich udział 22 856 osób, z czego nieco ponad sześćdziesiąt procent reprezentowało generację Z (urodzonych w latach 1995–2004), a pozostałe niemal czterdzieści procent pokolenie Y (urodzonych w latach 1983–1994).

Młodzi przede wszystkim zwracają uwagę na rosnące koszty życia. Połowa osób urodzonych po 1983 r. deklaruje już odczuwanie skutków wypalenia zawodowego, ale jednocześnie szuka dodatkowego źródła dochodu. Młodzi nie chcą rozmawiać z pracodawcą na temat swojego zdrowia psychicznego. Jak czytamy: „26 proc. »zetek« i co trzeci millenials uznał umiejętność równoważenia priorytetów zawodowych i życiowych za cechę, którą najbardziej podziwia u rówieśników”. Raport został opracowany w języku angielskim. Informację w języku polskim przygotował John Guziak i Joanna Świerzyńska.

2023 Gen Z & millenial survey, Deloitte, 2023.

Materiały

2023 Gen Z & millenial survey
2023​_Gen​_Z​_&​_millenial​_survey.pdf 2.86MB
{"register":{"columns":[]}}