Wydanie zaświadczenia w celu wykreślenia hipoteki z księgi wieczystej
1. Zakres świadczonej usługi
Wydanie zaświadczenia w celu wykreślenia hipoteki z księgi wieczystej.
2. Wymagane dokumenty
- wniosek o wydanie zaświadczenia w celu wykreślenia hipoteki z księgi wieczystej (załącznik),
- dowód wniesienia opłaty skarbowej 17 zł.
Opłatę należy wpłacić na nr konta Santander Bank S.A. I Oddział w Chodzieży
nr 97 1090 1317 0000 0000 3101 1932.
3. Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Chodzieży, ul. Ignacego Jana Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież.
Godziny pracy: poniedziałek 800 – 1600,wtorek-czwartek 700 – 1530, piątek 730 – 1400.
4. Osoby do kontaktu:
Wydział Architektury i Gospodarki Terenami, II piętro, pokój 410
Renata Cieślik – sprzedaż nieruchomości
tel. 067 28 27 171 wew. 412, e-mail: cieslik.renata@chodziez.pl.
Sandra Hagedorn. – przekształcenie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości
tel. 067 28 27 171 wew. 413, e-mail: hagedorn.sandra@chodziez.pl.
5. Sposób i termin załatwienia sprawy:
Dokument wydawany jest w ciągu 7 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.
6. Tryb odwoławczy:
Odwołanie nie przysługuje.
7. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece.
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.