Uzyskanie numeru porządkowego nieruchomości
1. ZAKRES ŚWIADCZONEJ USŁUGI
Nadanie numeru porządkowego nieruchomości
2. WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
- Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości
- Druk wniosku do pobrania na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Chodzieży
Wniosek można napisać równieżsamodzielnie, uwzględniając dane zawarte w ww. wzorze.
"Załączniki do karty usługi:"
3. OPŁATY
Brak opłat.
4. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Chodzieży, 64-800 Chodzież, ul. Paderewskiego 2, pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną na adres: urzadmiejski@chodziez.pl lub przez platformę e-PUAP.
5. OSOBY DO KONTAKTU
Renata Cieślik tel. 0/67 282-71-71 w. 412 pokój nr 410 (II piętro w Urzędzie Miejskim w Chodzieży)
6. SPOSÓB I TERMIN ZAŁATWIENIA
Nadanie numeru następuje w drodze zawiadomienia w terminie 14 dni po złożeniu wniosku
Odbiór osobisty lub przesyłką pocztową.
7. TRYB ODWOŁAWCZY
Brak
8. PODSTAWA PRAWNA
ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne.
9. INFORMACJE DODATKOWE
O nadanie numeru może wnioskować właściciel lub zarządca nieruchomości.
Właściciele i zarządcy nieruchomości zabudowanych i nieruchomości ogrodzonych przeznaczonych pod zabudowę są obowiązani, w terminie dwóch tygodni od dnia otrzymania zawiadomienia o oznaczeniu nieruchomości numerem porządkowym umieścić w miejscu widocznym na budynkach lub na ogrodzeniach tabliczki z wyraźnymi numerami porządkowymi nieruchomości (budynku).