Zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej
- ZAKRES ŚWIADCZONEJ USŁUGI
Wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej dla organizatorów imprez na terenie miasta Chodzieży
- WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
1. Wniosek należy złożyć nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.
2. Załączniki (składane wraz z wnioskiem) określone w art.25 ust.2 ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych oraz załączniki określone w art.26 ust.2 i 3, nie później niż na 14 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.
3. Na żądanie załączniki określone w art.27 ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.
- ZŁOŻENIE WNIOSKU
Wniosek należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Chodzieży, 64-800 Chodzież, ul. Ignacego Jana Paderewskiego 2
- OPŁATY
Wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej podlega opłacie skarbowej w wysokości 82,- zł. Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku, a dowód zapłaty stanowi załącznik do wniosku.
Od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa w postępowaniu o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej powstaje obowiązek wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17,- zł. Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia dokumentu, a dowód zapłaty stanowi załącznik do wniosku.
Opłaty winny być wnoszone z zaznaczeniem ("tytułem") "Impreza masowa [nazwa imprezy]".
Opłatę skarbową wnosi się na rachunek bankowy:
Konto bankowe: Santander Bank Polska S.A. 1 Oddział w Chodzieży
nr rachunku : 97 1090 1317 0000 0000 3101 1932
- MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Sekretariat/Kancelaria Urzędu Miejskiego w Chodzieży, 64-800 Chodzież, ul. Ignacego Jana Paderewskiego 2 lub przesłanie wniosku pocztą.
- OSOBY DO KONTAKTU
Rafał Kodrycki tel. 0/67 282-71-71 w. 102 , pokój nr 102 (przyziemie Urzędu Miejskiego w Chodzieży)
- SPOSÓB I TERMIN ZAŁATWIENIA
Wydanie zezwolenia lub odmowa jego wydania następuje w drodze decyzji administracyjnej w terminie co najmniej 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej.
- TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołania należy składać do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile, ul. Dzieci Polskich 26, 64-920 Piła w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
- PODSTAWA PRAWNA
1.Ustawa z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych
2.Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej