W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zapisy, porady, szczepienia w SP ZOZ w Kraśniku

W związku z istniejącą, od ponad półtora roku, sutuacją edpidemiologiczną podmioty lecznicze wychodząc naprzeciw swoich pacjentom, w trosce o  ich dobro i bezpieczeństwo, uruchamiają alternatywne sposoby rejestracji do świadczeń zdrowotnych oraz konsultacji i wizyt lekarskich. Zaproponowano w ten sposób możliwość skorzystania z teleporady zdrowotnej wszystkim tym osobom, które z obawy o narażenie na infekcję nie chciałyby korzystać ze świadczeń stacjonarnych w jednostce opieki zdrowotnej.

Zapisy w SP ZOZ w Kraśniku

W SP ZOZ w Kraśniku istnieje możliwość oprócz rejestracji "przy okienku", także rejestracji telefonicznej przez infolinię na numer 81 825 13 93 w godzinach 7.00 – 18.00, bez konieczności osobistego wstawiennictwa w lokalu Powiatowej Przychodni Specjalistycznej przy ul. Chopina 13 i Al. Niepodległości 25. Wymagane jest przekazanie rejestratorce iformacji o numerze PESEL i numerze skierowania do określonej poradni specjalistycznej.

Porady

Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK). W razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia, poza godzinami pracy podstawowej opieki zdrowotnej, pacjent ma możliwość skontaktowania się z Teleplatformą pierwszego kontaktu (TPK). Dzwoniąc pod bezpłatny, ogólnopolski numer TPK: 800 137 200 pacjenci otrzymają niezbędną pomoc medyczną od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia, czyli po godzinach pracy poradni POZ oraz w weekendy, święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo.
Pod numerem 800 137 200 dyżurują pielęgniarki lub położne i lekarze gotowi do udzielenia pomocy dzwoniącym pacjentom. Połączenie jest bezpłatne i może być wykonane tylko z Polski, ponieważ platforma jest przeznaczona tylko dla osób ubezpieczonych w naszym kraju.
Teleplatforma nie zastępuje świadczeń udzielanych przez nocną i świąteczną opiekę zdrowotną, której zadania pozostają bez zmian. TPK działa na podobnych zasadach do nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, z tą różnicą, że porady udzielane są przez telefon.
Aby skorzystać z porady pielęgniarki/położnej lub lekarza w ramach Teleplatformy poprzez wideoczat należy wejść na stronę internetową Narodowego Funduszu Zdrowia (www.nfz.gov.pl).

Punkt Szczepień przeciw COVID-19 w SP ZOZ w Kraśniku

W SP ZOZ w Kraśniku funkcjonuje Punkt Szczepień przeciw COVID-19 w lokalu Izby Przyjęć, Al. Niepodległości 25, gdzie pacjenci mogą skorzystać z bezpłatnych szczepień w tym zakresie. Rejestracji można dokonać:
- w sposób wskazany powyżej przez infolinię;
- dzwoniąc na całodobową i bezpłatną infolinię – 989;
- elektronicznie poprzez e-Rejestrację dostępną na stronie www.pacjent.gov.pl – wymagany Profil Zaufany;
- wysyłając SMS na numer 664 908 556 lub 880 333 333 o treści: SzczepimySie.

 

Internetowe Konto Pacjenta

Ministerstwo Zdrowia uruchomiło Internetowe Konto Pacjenta (IKP) - narzędzie w systemie ochrony zdrowia, mające ułatwić pacjentom wygodne korzystanie z usług cyfrowych i uporządkować informacje medyczne o stanie zdrowia.
Znajdują się tu informacje o:
- e-receptach wystawionych, zrealizowanych, a także o tych, które zostały zrealizowane częściowo;
- dawkowaniu przepisanego leku;
- historii wizyt w przychodni/ u lekarza;
- udzielonej pomocy;
- wystawionych skierowaniach i e-skierowaniach na badania lub skierowaniach do sanatorium
i stanie ich realizacji;
- e-zwolnieniach i zaświadczeniach lekarskich wystawionych w związku z chorobą i macierzyństwem;
- szczepieniach;
- o zgłoszeniu do ubezpieczenia zdrowotnego, o wysokości opłaconych składek, dacie zarejestrowania ostatniej składki;
- wyrobach medycznych zrefundowanych przez NFZ.
    Poprzez IKP istnieje możliwość:
- zmiany lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki zdrowotnej
- upoważnienia innej osoby do odbioru recept lub wglądu do dokumentacji medycznej
- zamówienia e-recepty na stałe leki
- złożenia wniosku o wydanie EKUZ – Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego - uzyskania e-skierowania na odpowiednie badania w ramach programu Profilaktyka 40 plus
    Na Internetowym Koncie Pacjenta są także funkcjonalności uruchomione dla łatwiejszej dbałości o zdrowie w czasie pandemii:
- wynik testu na koronawirusa;  
- informacja o terminie przebywania na kwarantannie lub izolacji domowej;
- informacja o podanych kolejnych dawkach szczepienia przeciw COVID-19;
- pobranie Unijnego Certyfikatu COVID (UCC), który potwierdza zaszczepienie przeciw COVID19.

{"register":{"columns":[]}}