W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Nabór na stanowisko Radcy Prawnego w Urzędzie Gminy Łęczyce

Informacja o wynikach naboru

W wyniku zakończenia procedury naboru na w/wym. stanowisko została wybrana

Pani Mariola Szumacher zamieszkała w Gdyni

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pani Mariola Szumacher spełniła wymogi formalne określone w ogłoszeniu, a w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała wysoką ocenę Komisji.

W związku z powyższym Komisja zaproponowała zatrudnienie w/w osoby w Urzędzie Gminy Łęczyce na stanowisku radcy prawnego.

Kandydatura została zatwierdzona przez Wójta Gminy Łęczyce.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne

Liczba ofert ogółem złożonych na ogłoszony nabór: 1.

Informujemy, że w wyniku dokonania wstępnej oceny, analizy dokumentów aplikacyjnych na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

Lp. Imię i Nazwisko Miejsce Zamieszkania
1. Mariola Szumacher Gdynia

Ogłoszenie

  1. Nazwa i adres Urzędu: Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce.
     
  2. Określenie stanowiska: radca prawny.
    Wymiar etatu: 1, podległość służbowa: Wójt Gminy
     
  3. Wymagania, które powinien spełniać kandydat:
    1. Niezbędne:
      1. wykształcenie wyższe prawnicze;
      2. uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego – wpis na listę radców prawnych;
      3. co najmniej 10-letnie doświadczenie w świadczeniu obsługi prawnej w charakterze radcy prawnego, w tym minimum 5 lat w obsłudze jednostek administracji samorządowej lub administracji rządowej;
      4. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku  o pracownikach samorządowych;
      5. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
      6. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
      7. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
      8. umiejętność doradzania, dzielenia się wiedzą  i współdziałania z innymi;
      9. znajomość zasad techniki legislacyjnej;
      10. bardzo dobra znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej.
    2. Dodatkowe:
      1. umiejętność obsługi komputera - pakiet biurowy, poczta elektroniczna;
      2. umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
      3. umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
      4. znajomość struktury Urzędu Gminy Łęczyce oraz charakterystyki Gminy Łęczyce;
      5. bardzo dobra organizacja czasu pracy;
      6. dyspozycyjność i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.
         
  4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. wykonywanie obsługi prawnej Urzędu Gminy, w tym obsługi prawnej Wójta Gminy oraz Rady Gminy w zakresie prowadzonych przez nich spraw;
    2. współpraca z pracownikami Urzędu przy opracowywaniu i opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami umów i porozumień zawieranych przez Gminę;
    3. współpraca z pracownikami Urzędu przy opracowywaniu i opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami projektów uchwał i zarządzeń;
    4. opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami projektów decyzji administracyjnych i uzgodnień, upoważnień, pełnomocnictw i innych rozstrzygnięć wydawanych przez Wójta;
    5. świadczenie porad prawnych w sprawach związanych z realizacją ustawowych zadań Gminy, o które będą zwracać się pracownicy Urzędu;
    6. opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami dokumentów wewnętrznych Urzędu: regulaminów i instrukcji;
    7. prowadzenie dokumentacji obsługi prawnej w zakresie powierzonych spraw;
    8. informowanie pracowników Urzędu o zmianach w obowiązującym stanie prawnym, inicjowanie szkoleń pracowników Urzędu dotyczących istotnych zmian w przepisach;
    9. wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego przed sądami powszechnymi, administracyjnymi oraz w postępowaniu egzekucyjnym, sporządzanie pism procesowych.
       
  5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1. miejsce pracy: Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce, stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku – budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych (wyposażony w windę);
    2. praca posiada charakter administracyjno-biurowy, przeważająca pozycja siedząca;
    3. stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy, biurko, szafy, telefon i krzesło obrotowe;
    4. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej połowę wymiaru czasu pracy;
    5. częstotliwość wyjazdów służbowych , wizyt w terenie – średnia;
    6. wymiar czasu pracy – pełny etat.
       
  6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
    W miesiącu styczniu 2024 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Łęczyce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
     
  7. Wymagane dokumenty:
    1. List motywacyjny (własnoręcznie podpisany);
    2. życiorys (CV bez zdjęcia) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (własnoręcznie podpisany);
    3. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów – poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
    4. kopie dokumentów potwierdzające wpis na listę radców prawnych ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
    5. kserokopie świadectw pracy( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
    6. zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
    7. ewentualnie posiadane referencje;
    8. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem (druk dostępny na stronie bip.leczyce.pl);
    9. oświadczenia kandydata podpisane własnoręcznie:
      1. o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      2. o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
      3. o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
      4. o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa, o którym mowa w pkt 1 wymagań niezbędnych,
      5. o nieposzlakowanej opinii,
    10. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE do celów rekrutacji – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Regulaminu naboru;
    11. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa wart. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych;
    12. inne dokumenty poświadczające wymagane doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu radcy prawnego.
       
  8. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem ”Nabór na stanowisko radcy prawnego” terminie do 22 lutego 2024 roku do godziny 15:30
    • w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku lub
    • pocztą na adres : Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce (o zachowaniu wyznaczonego terminu stanowi data wpływu do Urzędu Gminy) lub
    • w formie dokumentów elektronicznych opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź profilem zaufanym przy użyciu elektronicznej skrzynki
      podawczej za pomocą platformy ePUAP. Adres skrzynki: /7084iidmgg/Skrytka_Esp

      Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  9. Dane osobowe – klauzula informacyjna RODO:
    Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Gminy Łęczyce dostępna jest na stronie internetowej www.leczyce.pl w BIP w zakładce „ Wolne stanowiska pracy” (pod ogłoszeniem o naborze).
     
  10. Informacje dodatkowe:
    1. Oferty  niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane;
    2. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz wyniki naboru będą zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łęczyce (bip.leczyce.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Łęczyce;
    3. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego i/lub adresu e-mailowego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów naboru;
    4. Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi:
      1. dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku przeprowadzonego naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych,
      2. dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie w przypadku ich nieodebrania, po upływie tego okresu będą komisyjnie zniszczone.

Materiały

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Kwestionariusz​_osobowy​_dla​_osoby​_ubiegającej​_się​_o​_zatrudnienie.doc 0.04MB
Klauzula RODO dla kandydatów do pracy
Klauzula​_RODO​_dla​_kandydatów​_do​_pracy.pdf 0.57MB
{"register":{"columns":[]}}