W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. ustalania odszkodowań w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości

OK-I. 2110. 2.2025                                                                                        Jasło, 2025-03-14

 

 

 

 

                                                     OGŁOSZENIE O NABORZE

 

                                   Starostwo Powiatowe w Jaśle, ul. Rynek 18, 38 – 200 Jasło

 

                                                                              o g ł a s z a

 

nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. ustalania odszkodowań w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości

  

  1. Wymagania dla kandydata na  wolne stanowisko urzędnicze  ds. ustalania odszkodowań w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości  w Starostwie  Powiatowym w Jaśle

1. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie wyższe,  
  3. co najmniej półtoraroczne  doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
  4. znajomość zagadnień i przepisów z zakresu:
  • ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024 r.,  poz. 1145 ze zm.),
  • ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 311),
  • ustawy z dnia 6 lipca 1992 r. o księgach wieczystych i hipotece (t.j. Dz. U.
    z 2023 r., poz. 1984 ze zm.)
  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
    (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572 ze zm.)
  • ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz.107 ze zm.)
  • ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U.
    z 2024 r., poz.1135),
  1. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  publicznych,
  2. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. nieposzlakowana opinia.

 

 

2. Wymagania dodatkowe:       

 

  1. komunikatywność,
  2. umiejętność obsługi komputera ( pakiet Microsoft Office),
  3. odporność na stres,
  4. dyspozycyjność.

 

II.  Warunki pracy:

 

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Jaśle

ul. Rynek 18, 38-200 Jasło

 

Forma zatrudnienia: umowa o pracę w pełnym wymiarze,  w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym umowa o pracę na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.  

 

Warunki pracy:

  • praca administracyjno- biurowa w siedzibie jednostki,
  • praca w zespole,
  • praca pod presją czasu,
  • praca wymagająca długotrwałej obsługi komputera, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  • praca wymagająca umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresujących i konfliktowych,
  • budynek wyposażony w windę.

 

              Narzędzia pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, podstawowy sprzęt biurowy

 

  1.       Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór obejmuje m. in. :         

Gospodarowanie nieruchomościami, w tym:

  1. prowadzenie postępowań administracyjnych i wydawanie decyzji ustalających wysokość odszkodowania za nieruchomości przejęte pod inwestycje drogowe w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych- zwanej „specustawą drogową”,
  2. prowadzenie postepowań administracyjnych i wydawanie decyzji ustalających wysokość odszkodowania wynikających z przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami;
  3. składanie wniosków wieczystoksięgowych w sprawie odłączania z ksiąg wieczystych działek i przyłączanie ich do Powiatu Jasielskiego;
  4. prowadzenie spraw związanych z nabywaniem przez Powiat Jasielski nieruchomości (głównie art.13) z ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
  5. przygotowywanie informacji na posiedzenia Zarządu Powiatu;
  6. przygotowywanie i redagowanie pism, wniosków wieczystoksięgowych, zawiadomień, decyzji administracyjnych, umów o charakterze cywilno- prawnym i innych dokumentów na potrzeby prowadzonych spraw lub postępowań;
  7. analizowanie i ocenianie operatów szacunkowych, jako dowodu w prowadzonych postępowaniach, 

 

IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów
          o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
          w Starostwie Powiatowym w Jaśle w miesiącu lutym 2025 r. wynosił powyżej 6%

 

 

  1.     Wymagane dokumenty:
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wzór - załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
  2. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego - wzór - załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia,
  3. kserokopia dokumentów potwierdzających posiadanie wyższego wykształcenia,
    o którym mowa w  pkt I.1.b niniejszego ogłoszenia.
  4. dokumenty potwierdzające posiadanie   co najmniej 1,5 - letniego  doświadczenia
    w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - wzór - załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia,
  6. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - wzór -załącznik nr 2  do niniejszego ogłoszenia,
  7. kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami dodatkowymi.

 

Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata wyrażoną na piśmie - wzór -załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu oryginałów w/w dokumentów.

 

Dokumenty określone w pkt. V należy złożyć w zaklejonej kopercie
w Kancelarii Ogólnej  Starostwa Powiatowego Jaśle ul. Rynek 18 (parter)  lub 
przesłać na adres  Starostwa Powiatowego w Jaśle ul. Rynek 18, 38-200 Jasło w terminie do dnia 26 marca 2025 r. Liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego w Jaśle.

Na kopercie  należy zamieścić dopisek „Nabór – stanowisko ds. ustalania odszkodowań”.

 

  1.  Nabór będzie przebiegać następująco:
  • Etap pierwszy - selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
  • Etap drugi - rozmowa kwalifikacyjna, z kandydatami, którzy przeszli etap pierwszy. 

 

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub
e-mail o terminie  przeprowadzenia drugiego etapu naboru.

 

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.powiat.jaslo.pl) i tablicy ogłoszeń Starostwa.

 

Ostateczną decyzję w sprawie zatrudnienia po przeprowadzonej procedurze naboru podejmuje Starosta Jasielski.

 

Dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odebrane osobiście przez osoby zainteresowane w ciągu miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru w pok.  211 , po tym czasie zostaną zniszczone, z zastrzeżeniem postanowień przepisu art.  15 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych.

 

Sporządził:AMR

 

 

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze

 

Zgodnie z treścią rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016
(Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119) dalej zwanego RODO, informujemy że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Jaśle, ul. Rynek 18,
    38-200 Jasło,
    dalej jako Administrator.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem: iod@powiat.jaslo.pl
  3. Pastwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procedury naboru na podstawie
    art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO, w związku z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  4. Podanie danych wymaganych w celu realizacji procedury naboru jest niezbędne dla rozpatrzenia Państwa kandydatury.
  5. W przypadku podania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Państwa zgodny w myśl art. 6 ust.1 lit.  a) RODO. W związku z tym mogą Państwo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie tych danych.
  6. Państwa dane osobowe przetwarzane w związku z procedurą naboru będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz:
  1. miesiąc po zakończeniu rekrutacji dla kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni na danym stanowisku i których kandydatury nie zostały uwzględnione jako kolejne do zatrudnienia;
  2. miesiąc po zakończeniu rekrutacji dla kandydatów wyłonionych w wyniku naboru;
  3. trzy miesiące po zakończeniu rekrutacji dla kandydatów, których kandydatury zostały uwzględnione jako kolejne do zatrudnienia.
  1. Protokoły z posiedzeń Komisji do spraw naboru i pozostała dokumentacja przebiegu procesu rekrutacji jest przechowywana przez okres wymagany obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi klasyfikowania
    i kwalifikowania dokumentacji, obowiązku archiwizacyjnego i brakowania dokumentacji archiwalnej.
  2. Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, informacja o wyniku naboru zawierająca imię, nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata, zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Jaśle oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
  3. Posiadają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych,
    ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych, zgodnie
    z art. 15-18 RODO.
  4. Mają Państwo prawo wniesienia skargi na czynności przetwarzania do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. Skorzystać z uprawnień wskazanych w pkt. 9 można wysyłając odpowiednie żądanie na adres: Starostwo Powiatowe w Jaśle, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło z dopiskiem IOD, lub na adres poczty elektronicznej Inspektora Ochrony danych: iod@powiat.jaslo.pl

 

Materiały

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. ustalania odszkodowań w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości
Ogłoszenie​_o​_naborze​_na​_wolne​_stanowisko​_urzędnicze​_ds​_ustalania​_odszkodowań​_w​_Wydziale​_Geodezji,​_Katastru​_i​_Nieruchomości.pdf 2.01MB
Załącznik nr 1
Załącznik​_nr​_1​_1.pdf 0.04MB
Załącznik nr 2
Załącznik​_nr​_2​_2.pdf 0.02MB
Załącznik nr 3
Załącznik​_nr​_3​_3.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.03.2025 09:22 Paweł Krajciewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Adam Pawluś
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. ustalania odszkodowań w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości 2.0 14.03.2025 09:30 Paweł Krajciewicz
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. ustalania odszkodowań w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości 1.0 14.03.2025 09:22 Paweł Krajciewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP