Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. ustalania odszkodowań w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości
OK-I. 2110. 2.2025 Jasło, 2025-03-14
OGŁOSZENIE O NABORZE
Starostwo Powiatowe w Jaśle, ul. Rynek 18, 38 – 200 Jasło
o g ł a s z a
nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. ustalania odszkodowań w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości
- Wymagania dla kandydata na wolne stanowisko urzędnicze ds. ustalania odszkodowań w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości w Starostwie Powiatowym w Jaśle
1. Wymagania niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej półtoraroczne doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
- znajomość zagadnień i przepisów z zakresu:
- ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1145 ze zm.),
- ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 311),
- ustawy z dnia 6 lipca 1992 r. o księgach wieczystych i hipotece (t.j. Dz. U.
z 2023 r., poz. 1984 ze zm.) - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
(t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572 ze zm.)
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz.107 ze zm.)
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U.
z 2024 r., poz.1135),
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność,
- umiejętność obsługi komputera ( pakiet Microsoft Office),
- odporność na stres,
- dyspozycyjność.
II. Warunki pracy:
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Jaśle
ul. Rynek 18, 38-200 Jasło
Forma zatrudnienia: umowa o pracę w pełnym wymiarze, w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym umowa o pracę na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.
Warunki pracy:
- praca administracyjno- biurowa w siedzibie jednostki,
- praca w zespole,
- praca pod presją czasu,
- praca wymagająca długotrwałej obsługi komputera, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- praca wymagająca umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresujących i konfliktowych,
- budynek wyposażony w windę.
Narzędzia pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, podstawowy sprzęt biurowy
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór obejmuje m. in. :
Gospodarowanie nieruchomościami, w tym:
- prowadzenie postępowań administracyjnych i wydawanie decyzji ustalających wysokość odszkodowania za nieruchomości przejęte pod inwestycje drogowe w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych- zwanej „specustawą drogową”,
- prowadzenie postepowań administracyjnych i wydawanie decyzji ustalających wysokość odszkodowania wynikających z przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami;
- składanie wniosków wieczystoksięgowych w sprawie odłączania z ksiąg wieczystych działek i przyłączanie ich do Powiatu Jasielskiego;
- prowadzenie spraw związanych z nabywaniem przez Powiat Jasielski nieruchomości (głównie art.13) z ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
- przygotowywanie informacji na posiedzenia Zarządu Powiatu;
- przygotowywanie i redagowanie pism, wniosków wieczystoksięgowych, zawiadomień, decyzji administracyjnych, umów o charakterze cywilno- prawnym i innych dokumentów na potrzeby prowadzonych spraw lub postępowań;
- analizowanie i ocenianie operatów szacunkowych, jako dowodu w prowadzonych postępowaniach,
IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w Starostwie Powiatowym w Jaśle w miesiącu lutym 2025 r. wynosił powyżej 6%
- Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wzór - załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego - wzór - załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia,
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadanie wyższego wykształcenia,
o którym mowa w pkt I.1.b niniejszego ogłoszenia. - dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 1,5 - letniego doświadczenia
w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, - oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - wzór - załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia,
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - wzór -załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia,
- kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami dodatkowymi.
Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata wyrażoną na piśmie - wzór -załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu oryginałów w/w dokumentów.
Dokumenty określone w pkt. V należy złożyć w zaklejonej kopercie
w Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego Jaśle ul. Rynek 18 (parter) lub przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Jaśle ul. Rynek 18, 38-200 Jasło w terminie do dnia 26 marca 2025 r. Liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego w Jaśle.
Na kopercie należy zamieścić dopisek „Nabór – stanowisko ds. ustalania odszkodowań”.
- Nabór będzie przebiegać następująco:
- Etap pierwszy - selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- Etap drugi - rozmowa kwalifikacyjna, z kandydatami, którzy przeszli etap pierwszy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub
e-mail o terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru.
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.powiat.jaslo.pl) i tablicy ogłoszeń Starostwa.
Ostateczną decyzję w sprawie zatrudnienia po przeprowadzonej procedurze naboru podejmuje Starosta Jasielski.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odebrane osobiście przez osoby zainteresowane w ciągu miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru w pok. 211 , po tym czasie zostaną zniszczone, z zastrzeżeniem postanowień przepisu art. 15 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
Sporządził:AMR
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze
Zgodnie z treścią rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016
(Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119) dalej zwanego RODO, informujemy że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Jaśle, ul. Rynek 18,
38-200 Jasło, dalej jako Administrator. - Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem: iod@powiat.jaslo.pl
- Pastwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procedury naboru na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO, w związku z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. - Podanie danych wymaganych w celu realizacji procedury naboru jest niezbędne dla rozpatrzenia Państwa kandydatury.
- W przypadku podania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Państwa zgodny w myśl art. 6 ust.1 lit. a) RODO. W związku z tym mogą Państwo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie tych danych.
- Państwa dane osobowe przetwarzane w związku z procedurą naboru będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz:
- miesiąc po zakończeniu rekrutacji dla kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni na danym stanowisku i których kandydatury nie zostały uwzględnione jako kolejne do zatrudnienia;
- miesiąc po zakończeniu rekrutacji dla kandydatów wyłonionych w wyniku naboru;
- trzy miesiące po zakończeniu rekrutacji dla kandydatów, których kandydatury zostały uwzględnione jako kolejne do zatrudnienia.
- Protokoły z posiedzeń Komisji do spraw naboru i pozostała dokumentacja przebiegu procesu rekrutacji jest przechowywana przez okres wymagany obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi klasyfikowania
i kwalifikowania dokumentacji, obowiązku archiwizacyjnego i brakowania dokumentacji archiwalnej. - Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, informacja o wyniku naboru zawierająca imię, nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata, zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Jaśle oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Posiadają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych, zgodnie
z art. 15-18 RODO. - Mają Państwo prawo wniesienia skargi na czynności przetwarzania do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Skorzystać z uprawnień wskazanych w pkt. 9 można wysyłając odpowiednie żądanie na adres: Starostwo Powiatowe w Jaśle, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło z dopiskiem IOD, lub na adres poczty elektronicznej Inspektora Ochrony danych: iod@powiat.jaslo.pl
Materiały
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. ustalania odszkodowań w Wydziale Geodezji, Katastru i NieruchomościOgłoszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_urzędnicze_ds_ustalania_odszkodowań_w_Wydziale_Geodezji,_Katastru_i_Nieruchomości.pdf 2.01MB Załącznik nr 1
Załącznik_nr_1_1.pdf 0.04MB Załącznik nr 2
Załącznik_nr_2_2.pdf 0.02MB Załącznik nr 3
Załącznik_nr_3_3.pdf 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 14.03.2025 09:22 Paweł Krajciewicz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Adam Pawluś
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. ustalania odszkodowań w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości | 2.0 | 14.03.2025 09:30 Paweł Krajciewicz |
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. ustalania odszkodowań w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości | 1.0 | 14.03.2025 09:22 Paweł Krajciewicz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP