W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Załatw sprawę

                                                             Informacja

   W celu załatwienia sprawy w Starostwie Powiatowym w Jaśle prosimy

      przynosić wyłącznie dokumenty potrzebne do załatwienia sprawy.

Do Urzędu prosimy nie wnosić żadnych reklamówek z zakupami, toreb, paczek, itp.

 


 

Obsługa interesantów oraz przyjmowanie dokumentów składanych do Starostwa Powiatowego w Jaśle
 

- Interesanci przyjmowani są w godzinach pracy Starostwa tj.:
   od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:00

- elektronicznie, o ile przepisy szczególne dopuszczają taką formę za pośrednictwem poczty email: starosta@powiat.jaslo.plgeodezja@powiat.jaslo.plab@powiat.jaslo.plkomunikacja@powiat.jaslo.plos@powiat.jaslo.plprk@powiat.jaslo.pl

- poprzez platformę https://epuap.gov.pl i https://obywatel.gov.pl/

- dokumenty w formie papierowej przesyłane za pomocą operatora pocztowego.


Wszystkie informacje można uzyskać telefonicznie dzwoniąc pod nr tel:

  • Sekretariat Starosty: 13 448 64 00
  • Kancelaria Ogólna: 13 448 34 10
  • Wydział Komunikacji i Transportu: 13 448 64 57
  • Wydział Architektury i Budownictwa: 13 448 64 35
  • Wydział Geodezji, Katastru i Nieruchomości: 13 448 64 71
  • Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa: 13 448 64 52
  • Powiatowy Rzecznik Konsumentów: 13 448 64 43


Strony postępowań administracyjnych i ich pełnomocnicy mają zapewniony czynny udział w każdym stadium postępowania, w tym możliwości wglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów oraz ich uwierzytelnienia. Powyższe dotyczy również akt spraw zakończonych.

Równocześnie informujemy, że istnieje także możliwość bezpośredniego kontaktu i obsługi petentów nie będących stronami postępowania administracyjnego w rozumieniu kodeksu postępowania administracyjnego.

INFORMACJA dotycząca zmiany w obsłudze klientów Wydziału Komunikacji i Transportu
 

Od dnia 05.07.2021 r. Wydział Komunikacji i Transportu przyjmuje interesantów na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle (wejście główne do budynku Starostwa – wejście W1) w następujący sposób:

sprawy związane z rejestracją pojazdów oraz sprawy dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami załatwiane są z wykorzystaniem elektronicznego systemu kolejkowego, poprzez pobranie biletu (biletomat w holu na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle) lub poprzez rezerwację internetową na stronie https:\\bezkolejki.eu\spjaslo

Kontakt telefoniczny do Wydziału Komunikacji i Transportu :

- 13 4486456 (Naczelnik Wydziału, transport drogowy),

- 13 4486459 (Zastępca Naczelnika Wydziału, ośrodki szkolenia kierowców, stacje kontroli pojazdów, usuwanie pojazdów z drogi, kary komunikacyjne),

- 13 4486455, 13 4742000 (prawa jazdy),

- 13 4486457, 13 4486458, 13 4742002 (rejestracja pojazdów),

- 13 4742018 (kary komunikacyjne)

- 13 4742073 (zmiany organizacji ruchu, wykorzystanie dróg w sposób szczególny).

 

Kasa w Starostwie Powiatowym w Jaśle jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:45 na parterze w punkcie obsługi klienta.


Numery kont bankowych starostwa

W miarę możliwości prosimy o dokonywanie wpłat na podane konta bankowe:


Opłata komunikacyjna: 10 8636 0005 2001 0004 5740 0007

Opłata geodezyjna: 15 8636 0005 2006 0004 5740 0055

Opłata za użytkowanie wieczyste gruntów Skarbu Państwa: 80 8636 0005 2001 0004 5740 0008

Opłatę skarbową należy uiścić na konto Urzędu Miasta:  33 8627 1011 2001 0048 6891 0003