W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektora Domu Dziecka w Kołaczycach

OK-I. 2111. 1.2025                                                                                    Jasło, 2025-01-07

 

 

                                     OGŁOSZENIE O NABORZE

 

                                                Zarząd Powiatu w Jaśle

 

                                                         o g ł a s z a

 

                    nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

                             Dyrektora Domu Dziecka w Kołaczycach

 

  1. Wymagania dla kandydata na  wolne kierownicze  stanowisko urzędnicze  Dyrektora Domu Dziecka w Kołaczycach

1. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie tytułu zawodowego magistra lub tytułu równorzędnego:
  • na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą, albo
  • na dowolnym kierunku, uzupełniony studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji;
  1. posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej
    3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
  2. posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w instytucji zajmującej się pracą
    z dziećmi lub rodziną albo udokumentowanego doświadczenia pracy z dziećmi lub rodziną;
  3. osoba, która nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
  4. osoba, która wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek
    w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. osoba, która nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
  7. osoba, która jest zdolna do kierowania placówką opiekuńczo-wychowawczą, co zostało potwierdzone zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do pełnienia tej funkcji.
  8. znajomość zagadnień i przepisów z zakresu:
  • ustawy z dnia  9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
    (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 177 ze zm.),
  • ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1283 ze zm.),
  • ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 2809),
  • ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (t.j. Dz. U.
    z 2024 r., poz. 1673),
  •  ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1530  ze zm.),
  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U.
    z 2024 r., poz. 572),
  • ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz.107 ze zm.),
  • ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U.
    z 2024 r., poz.1135),
  • ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.)
  1. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  publicznych,
  2. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
  3. z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:       

 

  1. doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym,
  2. umiejętność logicznego myślenia i wyciągania wniosków,
  3. komunikatywność,
  4.  umiejętność właściwej organizacji czasu pracy,
  5. umiejętność obsługi komputera ( pakiet Microsoft Office), oraz narzędzi internatowych,
  6. odporność na stres,
  7. dyspozycyjność.

 

II.  Warunki pracy:

 

Miejsce pracy: Dom Dziecka w Kołaczycach

Aleja Jana Pawła II 5, 38-213 Kołaczyce

 

Forma zatrudnienia: umowa o pracę w pełnym wymiarze,  w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym umowa o pracę na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.  

 

Warunki pracy:

  • praca administracyjno- biurowa w siedzibie jednostki,
  • praca pod presją czasu,
  • konieczność wyjazdów służbowych,
  • praca wymagająca obsługi komputera, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  • praca wymagająca umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresujących i konfliktowych,
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.

 

              Narzędzia pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, podstawowy sprzęt biurowy

 

              Przewidywany termin zatrudnienia : od dnia 29 stycznia 2025 r.

 

  1.       Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór obejmuje m. in. :         
  1. Reprezentowanie oraz kierowanie Domem Dziecka w Kołaczycach na podstawie uprawnień wynikających w odpowiednich przepisów prawa  oraz udzielonych przez organy powiatu pełnomocnictw.
  2. Nadzór nad prawidłową realizacją statutowych zadań jednostki.
  3. Kierowanie bieżącą działalnością jednostki,  w tym kierowanie całością spraw administracyjno-gospodarczych i finansowych.
  4. Nadzór nad prawidłową realizacją budżetu jednostki.
  5. Nadzór nad przestrzeganiem standardu wychowania i opieki w domu dziecka.
  6. Kierowanie pracą podległego personelu,  w tym dobór kadr i podział ich zadań.
  7. Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego z zakresu prawa pracy wobec pracowników jednostki.
  8. Organizowanie  i tworzenie bezpiecznych  i higienicznych warunków pracy.
  9. Współpraca z organami samorządu terytorialnego, administracji rządowej
    i państwowej, właściwymi sadami, organizacjami pozarządowymi oraz innymi instytucjami w zakresie wykonywanych prze jednostkę zadań.
  10. Diagnozowanie potrzeb inwestycyjnych w obszarze funkcjonowania jednostki.
  11. Wykonywanie innych zadań wynikających z kierowania powiatową jednostką organizacyjną.

 

IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów
          o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
          w Domu Dziecka w Kołaczycach  w miesiącu grudniu 2024 r. wynosił poniżej 6%.

 

  1.     Wymagane dokumenty:
  1. List motywacyjny.
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wzór - załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
  3. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego - wzór - załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia,
  4. kserokopia dokumentów potwierdzających posiadanie wyższego wykształcenia,
    o którym mowa w  pkt I.1.b niniejszego ogłoszenia.
  5. dokumenty potwierdzające posiadanie   co najmniej 3-  letniego  stażu pracy w instytucji zajmującej się pracą z dziećmi lub rodziną albo dokumenty potwierdzające  co najmniej 3 letnie doświadczenie pracy z dziećmi lub rodziną;
  6. oświadczenie kandydata o spełnieniu przesłanek o których mowa w pkt I.1. lit e, f i g niniejszego ogłoszenia,,
  7. dokument potwierdzający fakt nie figurowania w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
  8. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - wzór - załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia,
  9. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pełnienia funkcji dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej.
  10. Koncepcja funkcjonowania Domu Dziecka w Kołaczycach,
  11. kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami dodatkowymi.

 

Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata wyrażoną na piśmie - wzór -załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu oryginałów w/w dokumentów.

 

Dokumenty określone w pkt. V należy złożyć w zaklejonej kopercie w Kancelarii Ogólnej  Starostwa Powiatowego Jaśle ul. Rynek 18 (parter)  lub  przesłać na adres  Starostwa Powiatowego w Jaśle ul. Rynek 18, 38-200 Jasło w terminie do dnia 17 stycznia 2025 r. Liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego w Jaśle.

Na kopercie  należy zamieścić dopisek „Nabór –Dyrektor Domu Dziecka w Kołaczycach”

 

Informacje dodatkowe:

Kandydaci mogą zapoznać się ze Statutem Domu Dziecka w Kołaczycach oraz Regulaminem Organizacyjny Domu Dziecka w Kołaczycach w Starostwie Powiatowym
w Jaśle pok. 211 (II piętro) w godz. 7.30 do 15.30 ( od poniedziałku do piątku w dni robocze).  

 

  1.  Nabór będzie przebiegać następująco:
  • Etap pierwszy - selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
  • Etap drugi - rozmowa kwalifikacyjna, z kandydatami, którzy przeszli etap pierwszy.

Kandydaci w ramach rozmów indywidualnych prowadzonych przez komisję konkursową przedstawiają swoją koncepcję funkcjonowania Domu Dziecka w Kołaczycach,

 

 

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub
e-mail o terminie  przeprowadzenia drugiego etapu naboru.

 

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.powiat.jaslo.pl) oraz Biuletynu informacji Publicznej Domu Dziecka w Kołaczycach i na tablicy ogłoszeń domu Dziecka w Kołaczycach.

 

Ostateczną decyzję w sprawie zatrudnienia po przeprowadzonej procedurze naboru podejmuje Starosta Jasielski.

 

Dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odebrane osobiście przez osoby zainteresowane w ciągu miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru w pok.  211 , po tym czasie zostaną zniszczone, z zastrzeżeniem postanowień przepisu art.  15 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych.

 

Sporządził:AMR

 

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze

 

Zgodnie z treścią rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016
(Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119) dalej zwanego RODO, informujemy że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zarząd Powiatu w Jaśle, ul. Rynek 18,
    38-200 Jasło,
    dalej jako Administrator.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem: iod@powiat.jaslo.pl
  3. Pastwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procedury naboru na podstawie
    art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO, w związku z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  4. Podanie danych wymaganych w celu realizacji procedury naboru jest niezbędne dla rozpatrzenia Państwa kandydatury.
  5. W przypadku podania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Państwa zgodny w myśl art. 6 ust.1 lit.  a) RODO. W związku z tym mogą Państwo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie tych danych.
  6. Państwa dane osobowe przetwarzane w związku z procedurą naboru będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz:
  1. miesiąc po zakończeniu rekrutacji dla kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni na danym stanowisku i których kandydatury nie zostały uwzględnione jako kolejne do zatrudnienia;
  2. miesiąc po zakończeniu rekrutacji dla kandydatów wyłonionych w wyniku naboru;
  3. trzy miesiące po zakończeniu rekrutacji dla kandydatów, których kandydatury zostały uwzględnione jako kolejne do zatrudnienia.
  1. Protokoły z posiedzeń Komisji do spraw naboru i pozostała dokumentacja przebiegu procesu rekrutacji jest przechowywana przez okres wymagany obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi klasyfikowania
    i kwalifikowania dokumentacji, obowiązku archiwizacyjnego i brakowania dokumentacji archiwalnej.
  2. Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, informacja o wyniku naboru zawierająca imię, nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata, zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Jaśle oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
  3. Posiadają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych,
    ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych, zgodnie
    z art. 15-18 RODO.
  4. Mają Państwo prawo wniesienia skargi na czynności przetwarzania do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. Skorzystać z uprawnień wskazanych w pkt. 9 można wysyłając odpowiednie żądanie na adres: Starostwo Powiatowe w Jaśle, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło z dopiskiem IOD, lub na adres poczty elektronicznej Inspektora Ochrony danych: iod@powiat.jaslo.pl

Materiały

Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektora Domu Dziecka w Kołaczycach
Ogłoszenie​_o​_naborze​_na​_wolne​_kierownicze​_stanowisko​_urzędnicze​_Dyrektora​_Domu​_Dziecka​_w​_Kołaczycach.pdf 0.28MB
Załącznik nr 1
Załącznik​_nr​_1​_(2).pdf 0.04MB
Załącznik nr 2
Załącznik​_nr​_2​_(2).pdf 0.02MB
Załącznik nr 3
Załącznik​_nr​_3​_(2).pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.01.2025 12:47 Paweł Krajciewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Adam Pawluś
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektora Domu Dziecka w Kołaczycach 2.0 07.01.2025 12:48 Paweł Krajciewicz
Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektora Domu Dziecka w Kołaczycach 1.0 07.01.2025 12:47 Paweł Krajciewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP