Informacja o zasadach zgłaszania się mieszkancow do udziału w debacie nad Raportem o stanie Powiatu Jasielskiego za 2020 r.
1. Zgodnie z art. 30 a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U.
z 2020 r. poz. 920), Zarząd Powiatu co roku, w terminie do dnia 31 maja przedstawia Radzie Powiatu Raport o stanie powiatu.
Raport obejmuje podsumowanie działalności samorządu w roku poprzednim,
w szczególności realizację polityk, programów, strategii i uchwał Rady Powiatu.
Nad przedstawionym Raportem o stanie powiatu za 2020 r. zostanie przeprowadzona debata, w której mają prawo uczestniczyć i zabierać głos mieszkańcy Powiatu Jasielskiego. W debacie nad Raportem może zabrać głos maksymalnie 15 mieszkańców powiatu, którzy - najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który została zwołana sesja, podczas której zostanie rozpatrywany Raport o stanie powiatu - złożą do Przewodniczącego Rady Powiatu pisemne zgłoszenie poparte podpisami, w ilości co najmniej 300 osób.
Ze względu na stan epidemii, zgłoszenia mieszkańców Powiatu Jasielskiego o zabranie głosu w debacie nad Raportem o stanie powiatu przyjmowane będą poprzez środki porozumiewania się na odległość:
- za pośrednictwem Elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP lub
- podpisany podpisem kwalifikowanym na adres: starosta@powiat.jaslo.pl
2. Można również skorzystać ze skrzynki korespondencyjnej usytuowanej w głównym wejściu do budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle. Zgłoszenie powinno być umieszczone
w kopercie zaadresowanej do przewodniczącego Rady Powiatu Jasielskiego z dopiskiem : „Zgłoszenie do debaty nad Raportem o stanie Powiatu Jasielskiego za 2020 r.”
Termin oraz sposób odbycia sesji zostanie podany niezwłocznie po ich ustaleniu.
Na sesji, podczas której rozpatrywany będzie Raport o stanie powiatu, mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia.
Pliki do pobrania:
Materiały
zgłoszeniewzor_zgloszenia-.docx 0.02MB raport 2020
Raport_o_stanie_Powiatu_Jasielskiego_2020.pdf 2.95MB