W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Stanowisko ds. obsługi Rady i Zarządu

Parter, pok. 6-7  tel. 85 740-39-76

Zadania stanowiska :

  1. obsługa techniczna, biurowa i organizacyjna obrad Zarządu Powiatu, sesji Rady Powiatu i komisji stałych Rady,
  2. przyjmowanie i kompletowanie materiałów oraz projektów uchwał będących przedmiotem obrad Zarządu Powiatu, sesji Rady Powiatu oraz posiedzeń stałych Komisji Rady,
  3. sporządzanie protokołów z obrad  Zarządu Powiatu, sesji Rady Powiatu  oraz stałych Komisji Rady,
  4. dokumentowanie współdziałania Zarządu Powiatu oraz Rady Powiatu z instytucjami, związkami, organizacjami i urzędami,
  5. organizowanie przyjęć obywateli przez Członków Zarządu Powiatu Białostockiego, Przewodniczącego Rady Powiatu Białostockiego oraz Wiceprzewodniczących Rady Powiatu Białostockiego w sprawach skarg  i wniosków,
  6. organizacja przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków wpływających do Rady Powiatu i Zarządu,
  7. koordynacja i nadzór nad prowadzeniem spraw związanych ze składaniem oświadczeń majątkowych przez radnych,
  8. prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym rozpatrywaniem i przygotowywaniem odpowiedzi,
  9. przekazywanie informacji publicznej do publikacji w BIP.
{"register":{"columns":[]}}