W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Organizacyjny

Zadaniem Wydziału Organizacyjnego jest zapewnienie funkcjonowania Starostwa w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych oraz organizacyjnych.

Władze wydziału

Dyrektor
Małgorzata Nowik
pok. 113 tel. 740-39-89

Z-ca Dyrektora
Anna Pawłowska
pok. 113 tel. 740-39-89

Zadania w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych

  • zaopatrzenie materiałowe i techniczne, zapewnienie dostaw mediów i usług,
  • przeglądy techniczne powiatowych obiektów i instalacji, bieżące naprawy i remonty,
  • stan techniczny sprzętu i wyposażenia, jego konserwację i naprawy,
  • ewidencjonowanie majątku, gospodarowanie mieniem ruchomym,
  • ochronę majątku, bezpieczeństwo pożarowe, ubezpieczenia,
  • deklarowanie podatku od nieruchomości administrowanych przez Starostwo,
  • organizowanie transportu wewnętrznego,
  • dozór, utrzymanie ładu i porządku w obiektach i na posesjach,
  • kontakty z dostawcami, odbieranie i rozlicznie dostaw oraz zleconych usług,
  • rozlicznie i fakturowanie należności wynikających z wynajmowania lokali,

Zadania w zakresie spraw organizacyjnych

  • obsługa sekretariatu Starosty i Wicestarosty, umawianie spotkań, organizowanie przyjęć
    w sprawach skarg i wniosków,
  • ewidencjonowanie upoważnień, pełnomocnictw i zarządzeń Starosty,
  • prowadzenie Biura Obsługi Interesanta, udzielanie informacji, łączenie rozmów telefonicznych, obsługa kancelaryjna, obsługa tablicy ogłoszeń,
  • obsługa zamówień publicznych Starostwa oraz niektórych zamówień jednostek organizacyjnych,
  • organizacja ochrony danych osobowych,
  • obsługa informatyczna i bezpieczeństwo przetwarzanych danych, ewidencjonowanie
    oprogramowania i nadzorowanie jego legalności,
  • organizacja elektronicznej obsługi interesantów,
  • publikowanie informacji w  Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej, przekazywanie do publikacji aktów prawa miejscowego i innych dokumentów podlegających publikacji,
  • zapewnianie pieczęci, tablic urzędowych i flagowania,
  • koordynowanie doskonalenia systemu zarządzania jakością,
  • wykonywanie zadań związanych z wyborami samorządowymi w zakresie wynikającym
    z Kodeksu wyborczego.
{"register":{"columns":[]}}