W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego z niezbędnym oprogramowaniem, w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00

  • Status zamówienia: Anulowane
  • Numer zamówienia:Or.ZP.271.3.2022
  • Data rozpoczęcia: 04.05.2022
  • Data zakończenia: 24.05.2022
  • Jednostka publikująca:Gmina Wierzbica
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Tryb zamówienia:Tryb podstawowy
  • Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – w ilości: 24 (dwudziestu czterech) laptopów, wraz z oprogramowaniem, w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie​_o​_zamówieniu.pdf 0.15MB Data dodania załącznika: 2022-05-04
Specyfikacja Warunków Zamówienia
Specyfikacja​_Warunków​_Zamówienia.pdf 11.38MB Data dodania załącznika: 2022-05-04
Załącznik Nr 1- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik​_Nr​_1​_do​_SWZ​_-​_Szczegółowy​_opis​_przedmiotu​_zamówienia​_-​_Cyfrowa​_Gmina.docx 0.08MB Data dodania załącznika: 2022-05-04
Załącznik Nr 2 - Projekt umowy
Załącznik​_Nr​_2​_do​_SWZ​_-​_Projekt​_umowy.pdf 5.96MB Data dodania załącznika: 2022-05-04
Załącznik Nr 3 - Wzór formularza ofertowego
Załącznik​_Nr​_3​_do​_SWZ​_-​_Wzor​_formularza​_ofertowego.docx 0.09MB Data dodania załącznika: 2022-05-04
Załącznik Nr 4 - Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik​_Nr​_4​_do​_SWZ​_-​_Wzór​_oświadczenia​_o​_braku​_podstaw​_do​_wykluczenia.docx 0.07MB Data dodania załącznika: 2022-05-04
Załącznik Nr 5 - Identyfikator postępowania na miniPortalu
Załącznik​_Nr​_5​_do​_SWZ​_-​_Identyfikator​_postępowania​_na​_miniPortalu.docx 0.06MB Data dodania załącznika: 2022-05-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ogłoszenie​_o​_zmianie​_ogłoszenia.pdf 0.04MB Data dodania załącznika: 2022-05-05
Treść zapytań dotyczących treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wraz z udzielonymi odpowiedziami z dnia 05.05.2022 r.
Tresc​_zapytan​_dotyczacych​_tresci​_Specyfikacji​_Warunkow​_Zamowienia​_(SWZ)​_wraz​_z​_udzielonymi​_odpowiedziami​_z​_dnia​_05052022rBES.pdf 0.85MB Data dodania załącznika: 2022-05-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ogłoszenie​_o​_zmianie​_ogłoszenia​_-​_2.pdf 0.04MB Data dodania załącznika: 2022-05-13
Treść zapytań dotyczących treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wraz z udzielonymi odpowiedziami z dnia 13.05.2022 r.
Treść​_zapytań​_dotyczących​_treści​_Specyfikacji​_Warunków​_Zamówienia​_(SWZ)​_wraz​_z​_udzielonymi​_odpowiedziami​_z​_dnia​_13052022​_r.pdf 0.66MB Data dodania załącznika: 2022-05-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ogłoszenie​_o​_zmianie​_ogłoszenia​_-​_3.pdf 0.04MB Data dodania załącznika: 2022-05-18
Załącznik Nr 3 do SWZ - Wzor formularza ofertowego- wersja ujednolicona 18.05.2022r.
Załącznik​_Nr​_3​_do​_SWZ​_-​_Wzor​_formularza​_ofertowego-​_wersja​_ujednolicona​_18052022r.docx 0.09MB Data dodania załącznika: 2022-05-18
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zadania
Informacja​_o​_kwocie​_przeznaczonej​_na​_realizację​_zadaniaBES.pdf 0.74MB Data dodania załącznika: 2022-05-24
Informacja z sesji otwarcia ofert
Informacja​_z​_sesji​_otwarcia​_ofertBES.pdf 0.55MB Data dodania załącznika: 2022-05-24
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Zawiadomienie​_o​_unieważnieniu​_postępowanie​_cgBES.pdf 0.94MB Data dodania załącznika: 2022-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Ogłoszenie​_o​_wyniku​_postępowania​_-​_unieważnienie.pdf 0.06MB Data dodania załącznika: 2022-06-02
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.05.2022 15:20 Dominik Guz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dominik Guz / Dominik Guz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego z niezbędnym oprogramowaniem, w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 8.0 02.06.2022 14:29 Dominik Guz
Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego z niezbędnym oprogramowaniem, w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 7.0 24.05.2022 13:43 Dominik Guz
Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego z niezbędnym oprogramowaniem, w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 6.0 24.05.2022 10:20 Dominik Guz
Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego z niezbędnym oprogramowaniem, w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 5.0 18.05.2022 11:02 Dominik Guz
Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego z niezbędnym oprogramowaniem, w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 4.0 13.05.2022 13:31 Dominik Guz
Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego z niezbędnym oprogramowaniem, w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 3.0 05.05.2022 14:24 Dominik Guz
Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego z niezbędnym oprogramowaniem, w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 2.0 05.05.2022 10:32 Dominik Guz
Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego z niezbędnym oprogramowaniem, w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 1.0 04.05.2022 15:20 Dominik Guz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}