W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Dane kontaktowe

Obraz wykonany ołówkiem, przedstawiający widok rynku w Tymbarku wraz z Urzędem Gminy i Kościołem

URZĄD GMINY W TYMBARKU

 34-650 Tymbark 49
pow. limanowski
woj. małopolskie

tel. +48 18 33 25 637
faks:  +48 18 33 25 632
e-mail: ug.tymbark@tymbark.pl

ePUAP: /77u00jxjej/skrytka

W sprawach skarg i wniosków Wójt Gminy przyjmuje strony w dniach:

- poniedziałek w godzinach 8.00-10.00,
- czwartek w godzinach 13.00-16.00.

W pozostałe dni przyjmowanie stron w ramach możliwości czasowych Wójta.

DANE DO FAKTURY

GMINA TYMBARK, URZĄD GMINY W TYMBARKU

34-650 Tymbark 49

NIP: 737-13-62-818

REGON: 000550781

REFERAT FINANSÓW, BUDŻETU I PODATKÓW
Stanowisko Imię i nazwisko Nr telefonu Nr pokoju
Skarbnik Gminy, Kierownik Referatu Finansów, Budżetu i Podatków Elżbieta Jania 18 33 25 637 9
Stanowisko ds. ewidencji dochodów budżetowych Agata Kurek 18 33 25 637 w. 24 10
Stanowisko ds. ewidencji wydatków budżetowych i inwentaryzacji Agata Smoter 18 33 25 637 w. 24 10
Stanowisko ds. księgowości podatkowej, opłaty lokalnej i działalności gospodarczej Ewa Kaptur 18 33 25 637 w. 26 8
Stanowisko ds. płac i finansów Jadwiga Dziadoń 18 33 25 637 w. 26 8
Stanowisko ds. wymiaru podatków, opłat lokalnych Małgorzata Chlipała 18 33 25 637 w. 36 7

 

REFERAT INWESTYCJI, GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA
Stanowisko Imię i nazwisko Numer telefonu  Numer pokoju
Kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (inwestycje, fundusze strukturalne i ochrona środowiska) Zbigniew Kordeczka 18 33 25 123 17
Stanowisko ds. inwestycji i informatyki Marcin Bogacz 18 33 25 637 w. 30 18
Stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, EKODORADCA Edyta Fedko 18 33 25 637 w. 32 16
Stanowisko ds. funduszy europejskich, EKODORADCA Anna Król 18 33 25 637 w. 32 16
Stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami Maria Rzeźnik 18 33 25 637 w. 30 18
Stanowisko ds. zamówień publicznych Agnieszka Kiełbasa 18 33 25 637 w. 29 11

 

REFERAT ORGANIZACYJNY, KULTURY I GOSPODARKI MIENIEM
Stanowisko Imię i nazwisko Numer telefonu Numer pokoju
Sekretarz Gminy, Kierownik Referatu Organizacyjnego, Kultury i Gospodarki Mieniem Dorota Ogórek 18 33 25 637 6
Stanowisko ds. obsługi rady, wojskowych Katarzyna Zborowska-Puchała 18 33 25 637 w. 25 3
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu i archiwum Bożena Klimek 18 33 25 637 w. 22 5
Stanowisko ds. leśnictwa i rolnictwa Tadeusz Rybka 18 33 25 637 w. 26 8
Stanowisko ds. kultury fizycznej i turystyki (1/2 etatu) Robert Nowak 18 33 25 637 w. 29 12
Stanowisko ds. komunikacji społecznej, kultury, promocji, współpracy partnerskiej Robert Kowalski 18 33 25 637 w. 29 12

 

URZĄD STANU CYWILNEGO
Stanowisko Imię i nazwisko Numer telefonu Numer pokoju
Zastępca kierownika USC, Akty stanu cywilnego, ewidencja ludności Maria Pala 18 33 25 637 w. 25

3

 

PION OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNEJ
Stanowisko Imię i nazwisko Numer telefonu Numer pokoju
Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych Robert Nowak 18 33 25 637 w. 29 12
Stanowisko ds. kancelarii materiałów niejawnych Katarzyna Zborowska-Puchała 18 33 25 637 w. 25 3
Inspektor Bezpieczeństwa Teleinformatycznego Marcin Bogacz 18 33 25 637 w. 30 18

 

STANOWISKA SAMODZIELNE
Stanowisko Imię i nazwisko Numer telefonu Numer pokoju
Samodzielne stanowisko ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, bezpieczeństwa (1/2 etatu) Robert Nowak 18 33 25 637 w. 29 12
Administrator Bezpieczeństwa Informacji Robert Nowak 18 33 25 637 w. 29 12
Administrator Systemu Informatycznego Marcin Bogacz 18 33 25 637 w. 30 18

 

{"register":{"columns":[]}}