W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Obwieszczenie Wójta Gminy Augustów w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 28 lutego 2024r.

28.02.2024

Augustów, dnia  28  lutego 2024 r.

OSW.6220.2.2024

 

Obwieszczenie

 z dnia 28 lutego 2024 r.

o zgromadzeniu pełnego materiału dowodowego
i przedłużeniu terminu załatwienia sprawy

 

 

            Wójt Gminy Augustów, działając na podstawie art. 10 § 1, art. 36 oraz art. 49 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.) zwanego dalej: k.p.a., w związku art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na (Dz. U. 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) zwanej dalej: „ustawą ooś” zawiadamia, że w toczącym się na wniosek Spółki Antex II Sp. z o.o. postępowaniu administracyjnym w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej ,,EF Białobrzegi – Augustów” o mocy do 4 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce ewidencyjnej
nr 190 obręb Białobrzegi, gmina Augustów został zgromadzony pełen materiał dowodowy.

W związku z powyższym stronom postępowania, przed wydaniem decyzji, przysługuje prawo do zapoznania się z całością zgromadzonej dokumentacji oraz wniesienia uwag co do zebranego materiału dowodowego, w siedzibie Urzędu Gminy Augustów,
ul. Mazurska 1C w godzinach urzędowania od 7.00 do 15.00,
w terminie 7 dni, licząc od dnia doręczenia obwieszczenia.

            Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Augustów przed wydaniem decyzji dla w/w przedsięwzięcia.

            Jednocześnie Wójt Gminy Augustów zawiadamia, iż w związku z koniecznością zapewnienia stronom postępowania prawa do zapoznania się z całością zgromadzanej dokumentacji oraz wniesienia uwag co do zebranego materiału dowodowego, nie jest możliwe wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w terminie. Wobec powyższego, działając na podstawie art. 36 § 1 k.p.a., wyznacza się nowy termin załatwienia sprawy do dnia 05 kwietnia 2024 r.

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminu załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Równocześnie informuje, że zgodnie z art. 37 § 1 pkt 1 k.p.a. stronom postępowania przysługuje prawo do wniesienia ponaglenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Suwałkach, za pośrednictwem organu.

 Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie
z art. 74 ust. 3 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. – zawiadomienie-obwieszczenie zostaje podane stronom postępowania poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Augustów.

Zawiadomienie uznaje się za doręczone stronom postępowania po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zastępca Wójta

Zdzisław Chmielewski

 

 

 

 

 

 

Materiały

Obwieszczenie Wójta Gminy Augustów w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
20240228-obwieszczenie.pdf 0.60MB
{"register":{"columns":[]}}