W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Koneckiego

  • Numer zamówienia:IM.272.2.5.2022
  • Jednostka publikująca:Powiat Konecki
  • Opis zamówienia:Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie prowadzonego postępowania na miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/ 5e802071-2504-4ee3-959d-294da442fa84 ID postępowania: 5e802071-2504-4ee3-959d-294da442fa84
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.12.2022 14:22 jpiszcz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Grzegorz Piec - Przewodniczący Zarządu
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Koneckiego 1.0 20.12.2022 14:22 jpiszcz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}