W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Nowocześniej i sprawniej w Powiatowym Urzędzie Pracy

We wtorek, 21 września starosta konecki Grzegorz Piec w towarzystwie​​​​​​​ wicestarosty Wiesława Skowrona, członka zarządu Jarosława Staciwy oraz Jacka Werensa, dyrektora PUP i jego zastępcy Marcina Latańskiego, sprawdzali działanie nowego systemu obsługi klientów.

Nowy system obsługi klienta w powiatowym urzędzie pracy w Końskich

Jak poinformowali zarządzający tą placówką – Wdrożyliśmy takie rozwiązania w celu zwiększenia jakości świadczonych usług oraz zapewnienia komfortu obsługi. Poszczególne elementy wdrożonego systemu mają za zadanie skrócenie czasu oczekiwania klientów na załatwienie swojej sprawy. Zainstalowany w budynku biletomat został zintegrowany z dedykowaną stroną internetową oraz aplikacją mobilną na systemy Android i iOS. Pozwala to, nie tylko sprawdzić ile osób oczekuje na załatwienie konkretnej sprawy, ale również dokonać rezerwacji biletu online lub pobranie biletu w formie elektronicznej.

Teraz te nowoczesne rozwiązania przetestują wszyscy korzystający z usług PUP w Końskich. Wiele osób miało zapewne już okazję korzystać z podobnego rozwiązania w koneckim oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Zdjęcia (5)

{"register":{"columns":[]}}