Zawiadomienie Starosty Jasielskiego, znak: GN-II.683.116.2024 o wszczęciu z urzędu postępowania administracyjnego mającego na celu ustalenie odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym, obejmującą działkę ewid. nr 382/3 o pow. 0,0026 ha, położoną w obrębie Łubno Szlacheckie, gmina Tarnowiec, która to stała się własnością Gminy Tarnowiec z siedzibą 38-204 Tarnowiec 211, na podstawie ostatecznej decyzji Starosty Jasielskiego Nr 10.21.2024 z dnia 30 sierpnia 2024r., znak: AB.6740.10.20.2024 (stała się ostateczna dnia 04.10.2024r.) w przedmiocie udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej pn. „Rozbudowa drogi gminnej nr 113776R w miejscowości Łubno Szlacheckie i Łubno Opace”.
STAROSTA JASIELSKI
38-200 JASŁO, RYNEK 18
GN-II.683.116.2024 Jasło, dnia 20.03.2025 r.
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia odszkodowania oraz możliwości zapoznania się ze zgromadzonym materiałem dowodowym
Na podstawie art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572 – zwanej dalej KPA), w związku z art. 12 ust. 4a ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 311)
Starosta Jasielski zawiadamia,
że zostało wszczęte z urzędu postępowanie administracyjne mające na celu ustalenie odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym, obejmującą działkę ewid. nr 382/3 o pow. 0,0026 ha, położoną w obrębie Łubno Szlacheckie, gmina Tarnowiec, która to stała się własnością Gminy Tarnowiec z siedzibą 38-204 Tarnowiec 211, na podstawie ostatecznej decyzji Starosty Jasielskiego Nr 10.21.2024 z dnia 30 sierpnia 2024r., znak: AB.6740.10.20.2024 (stała się ostateczna dnia 04.10.2024r.) w przedmiocie udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej pn. „Rozbudowa drogi gminnej nr 113776R w miejscowości Łubno Szlacheckie i Łubno Opace”.
Jednocześnie zgodnie z art. 10 § 1 i 73 KPA informuję, iż w terminie 14 dni licząc od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia, zainteresowane strony mogą zapoznać się z zebranym materiałem dowodowym, a także złożyć dodatkowe wyjaśnienia i wnioski w przedmiotowej sprawie, osobiście lub pisemnie do Wydziału Geodezji, Katastru i Nieruchomości w Starostwie Powiatowym w Jaśle, ul. Rynek 18. Udostępnienie akt sprawy będzie się odbywać w obecności pracownika w lokalu Urzędu (tylko i wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu pod numerem telefonu 134486474). Stawiennictwo w celu zapoznania się z aktami sprawy nie jest obowiązkowe. Po upływie wyżej wskazanego terminu, jeżeli nie zostaną zgłoszone nowe żądania, istotne dla prowadzonego postępowania lub przedstawione nowe okoliczności w sprawie, zostanie wydana decyzja w przedmiocie prowadzonego postępowania.
Oprócz tego zgodnie z art. 41 KPA pouczam, że w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. Zaniedbanie tego obowiązku powoduje, że doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w niniejszej sprawie oraz możliwości zapoznawania się ze zgromadzonym materiałem dowodowym podlega publicznemu obwieszczeniu poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń, biuletynie informacji publicznej i stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Jaśle oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Tarnowiec, a także w sposób zwyczajowo przyjęty na terenie Gminy Tarnowiec na okres 14 dni, w trybie art. 49 KPA. Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni liczonych od dnia publicznego obwieszczenia.
Otrzymują:
- Adresaci – w drodze publicznego obwieszczenia;
- Wójt Gminy Tarnowiec z siedzibą: 38-204 Tarnowiec 211;
- A/a.
Sporządził: MSz
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanej dalej RODO), informuje, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Starosta Jasielski, z siedzibą ul Rynek 18, 38-200 Jasło.
Jeśli mają Państwo pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych, a także przysługujących uprawnień, mogą się Państwo skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w następujący sposób: telefon: 13 44 864 23, e-mail: iod@powiat.jaslo.pl, osobiście: Starostwo Powiatowe w Jaśle, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, pokój nr 219;
Administrator danych osobowych przetwarza Państwa dane w celu prowadzenia postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia odszkodowania. Podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek ciążący na Administratorze wynikający z przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 20234r. poz. 1145– zwanej dalej UGN).
Państwa dane będą udostępniane innym uczestnikom postępowania.
Nie można ustalić okresu przechowywania danych ponieważ jest on uzależniony od ekspertyzy Archiwum Państwowego przeprowadzanej po upływie 10 lat od zarchiwizowania danych (kat. BE 10).
Przysługuje Państwu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii – na podstawie art. 15 RODO,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych – na podstawie art. 16 RODO,
c) prawo żądania usunięcia danych osobowych – na podstawie art. 17 RODO,
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych – na podstawie art. 18 RODO,
Jeśli uważacie Państwo, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej Powiatu Jasielskiego: www.powiat.jaslo.pl, w zakładce: „Starostwo Powiatowe” --> „Ochrona danych osobowych”.
Materiały
GN-II.683.116.2024 ZAWIADOMIENIEGN-II6831162024_ZAWIADOMIENIE.pdf 0.94MB
- Pierwsza publikacja:
- 21.03.2025 00:05 Małgorzata Szpak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Mariusz Pabisz
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zawiadomienie Starosty Jasielskiego, znak: GN-II.683.116.2024 o wszczęciu z urzędu postępowania administracyjnego mającego na celu ustalenie odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym, obejmującą działkę ewid. nr 382/3 o pow. 0,0026 ha, położoną w obrębie Łubno Szlacheckie, gmina Tarnowiec, która to stała się własnością Gminy Tarnowiec z siedzibą 38-204 Tarnowiec 211, na podstawie ostatecznej decyzji Starosty Jasielskiego Nr 10.21.2024 z dnia 30 sierpnia 2024r., znak: AB.6740.10.20.2024 (stała się ostateczna dnia 04.10.2024r.) w przedmiocie udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej pn. „Rozbudowa drogi gminnej nr 113776R w miejscowości Łubno Szlacheckie i Łubno Opace”. | 1.0 | 21.03.2025 00:05 Małgorzata Szpak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP