Zmiana organizacji pracy Urzędu
24.01.2022
Na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, wprowadza się zmianę organizacji pracy Starostwa Powiatowego w Hajnówce:
1/ W celu przeciwdziałania skutkom pandemii SARS-CoV-2 w Starostwie Powiatowym w Hajnówce wprowadza się ograniczenia w poruszaniu się po Urzędzie:
• Na parterze będą przyjmowani klienci w sprawach dotyczących: komunikacji i dróg, spraw społecznych, ochrony środowiska - ruchem kieruje dyżurująca osoba
• Na I piętrze będą przyjmowani interesanci w sprawach: architektury i budownictwa, geodezji katastru i nieruchomości - w wyznaczonym punkcie
2/ Opłaty będę przyjmowane na pierwszym piętrze, w wyznaczonym punkcie. Przypominamy, że obowiązuje płatność kartą.
3/ Rzecznik Konsumentów przyjmuje osobiście w poniedziałki i środy, natomiast we wtorki i czwartki, Rzecznik udziela porad zdalnie, kontakt: 85 682 30 45, rzecznik@powiat.hajnowka.pl
5/ Co do zasady Urząd pozostaje otwarty dla interesantów – niemniej zaleca się kontakt z Urzędem za pomocą środków komunikacji elektronicznej:
- Wykaz telefonów i adresy mailowe do pracowników – link
- Wnioski do pobrania są dostępne pod linkiem
Przypominamy o obowiązku zachowania szczególnej ostrożności i stosowania indywidualnych środków ochrony osobistej przez interesantów.