W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zmiana organizacji pracy Urzędu

24.01.2022

Informacja -uniwersalna grafika wiadomości. Na niebieskim tle herb Powiatu Hajnowskiego oraz biały napis.

Na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, wprowadza się zmianę organizacji pracy Starostwa Powiatowego w Hajnówce:
1/ W celu przeciwdziałania skutkom pandemii SARS-CoV-2 w Starostwie Powiatowym w Hajnówce wprowadza się ograniczenia w poruszaniu się po Urzędzie:
•    Na parterze będą przyjmowani klienci w sprawach dotyczących: komunikacji i dróg, spraw społecznych, ochrony środowiska - ruchem kieruje dyżurująca osoba
•    Na I piętrze będą przyjmowani interesanci w sprawach: architektury i budownictwa, geodezji katastru i nieruchomości - w wyznaczonym punkcie
2/ Opłaty będę przyjmowane na pierwszym piętrze, w wyznaczonym punkcie. Przypominamy, że obowiązuje płatność kartą.
3/ Rzecznik Konsumentów przyjmuje osobiście w poniedziałki i środy, natomiast we wtorki i czwartki, Rzecznik udziela porad zdalnie, kontakt: 85 682 30 45, rzecznik@powiat.hajnowka.pl
5/ Co do zasady Urząd pozostaje otwarty dla interesantów – niemniej zaleca się kontakt z Urzędem za pomocą środków komunikacji elektronicznej:

  • Wykaz telefonów i adresy mailowe do pracowników – link
  • Wnioski do pobrania są dostępne pod linkiem

Przypominamy o obowiązku zachowania szczególnej ostrożności i stosowania indywidualnych środków ochrony osobistej przez interesantów.

{"register":{"columns":[]}}