W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zgłoszenie zmiany

WYMAGANE DOKUMENTY

  1. Wniosek właściciela o zgłoszeniu zmiany.
  2. Dowód rejestracyjny pojazdu.
  3. Ważne badanie techniczne bądź w zależności od załatwianej sprawy zaświadczenie o negatywnym badaniu technicznym.
  4. Dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, jeżeli w sprawie występuje pełnomocnik.
  5. Dokument tożsamości: dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość (do wglądu), w przypadku gdy właścicielem pojazdu jest osoba fizyczna.
  6. Inny dokument wymagany do konkretnej np.:

- wpis/ wykreślenie adnotacji GAZ-LPG: faktura za montaż instalacji GAZ-LPG i wyciąg ze świadectwa homologacji,

- wpis/ wykreślenie HAK, VAT – badanie techniczne dodatkowe,

- dopisanie/ wykreślenie współwłaściciela : np. umowa darowizny, umowa kupna-sprzedaży bądź inne.

  1. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (do wglądu), w przypadku gdy właścicielem pojazdu jest osoba prawna.

    Sprawy w imieniu osoby prawnej mogą załatwić wyłącznie osoby do tego upoważnione.

OPŁATY

Powyższe czynności nie wymagają uiszczenia żadnej opłaty.

17 zł - opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa osobie niespokrewnionej w linii prostej na konto Miasta Garwolin nr 79921000080013845520000010.

Wpłat można dokonać w punkcie opłat mieszczącym się na parterze budynku Starostwa

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA

Wydział Komunikacji
Starostwo Powiatowe w Garwolinie
ul. Mazowieckiej 26
08-400 Garwolin
(parter)
tel. 25 68 42 850-899

Wydział Komunikacji nie prowadzi zapisów, obowiązuje  kolejkomat
czynny od 8.00 – 14.30.

Wnioski o zgłoszenie zmiany przyjmowane są w godz. 8:00 – 15:30.

 

TERMIN ODPOWIEDZI

1. Wymiana dowodu odbywa się bez zbędnej zwłoki, pod warunkiem przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów.

2. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego następuje nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania

TRYB ODWOŁAWCZY

Brak

Materiały

Zgłoszenie zmiany
Zgłozenie​_zmiany.odt 0.01MB
KLAUZULA INFORMACYJNA dotycząca przetwarzania danych osobowych w Wydziale Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Garwolinie w związku z realizacją zadań z zakresu ewidencji i oznaczania pojazdów
Ew​_klauzula​_informacyjna​_-​_Wydział​_Komunikacji​_w​_związku​_z​_realizacją​_zadań​_z​_zakresu​_ewidencji​_i​_oznaczania​_pojazdów.docx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}