W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

15. Wydanie zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach do kierowania pojazdami

Podstawa Prawna

  • Ustawa z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2021r., poz. 1212 ze zm.)
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2021 r., poz. 1923 ze zm.)
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z  2022 r., poz. 2000 t.j.)

Wymagane wnioski

Podanie o wydanie zaświadczenia

Wymagane załączniki

brak

Dokumenty do wglądu

  • dokument tożsamości  
  • posiadane prawo jazdy (w przypadku posiadania dokumentu).

Opłaty

  • opłata skarbowa 17 zł (symbol KOM.5):

Opłatę należy uiścić w kasie Starostwa Powiatowego w Białymstoku lub na konto Urzędu Miejskiego w Białymstoku: BANK PEKAO S.A. 26 1240 5211 1111 0010 3553 3132 Urząd Miejski w Białymstoku Departament Finansów Miasta, ul. Słonimska 1, 15 – 950 Białystok

Termin załatwienia sprawy

do 7 dni

Miejsce załatwienia sprawy

Starostwo  Powiatowe  w  Białymstoku,  Wydział Komunikacji ul. Borsucza 2 pokój nr 105 – piętro I,  tel. 85/ 740 – 39 – 92

Godziny pracy

pn. 8.00 – 15.30; wt. – pt. 07.30 – 15.00

Materiały

Podanie o wydanie zaświadczenia
PODANIE​_O​_WYDANIE​_ZAŚWIADCZENIA.docx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}