Umorzenie, odroczenie terminu płatności, rozłożenie na raty
Otrzymanie ulgi w podatku od nieruchomości, leśnym, rolnym i od środków transportowych.
2. WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
1.Odręczny wniosek podatnika uzasadniony ważnym interesem podatnika lub interesem publicznym.
2.Dokumenty potwierdzające sytuację finansową podatnika i członków rodziny tworzących wspólne gospodarstwo domowe np. zaświadczenie o zarobkach, odcinek renty lub emerytury, zaświadczenie z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, zaświadczenie z Urzędu Pracy, bilans, rachunek zysków i strat, PIT
3. Dodatkowo podatnik będący przedsiębiorcą składa informację o otrzymanej pomocy publicznej z ostatnich 3 lat
3. OPŁATY
Zwolnione z opłaty skarbowej
4. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Chodzieży, 64-800 Chodzież, ul. Paderewskiego 2, pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną na adres: urzadmiejski@chodziez.pl lub przez platformę ePUAP.
5. OSOBY DO KONTAKTU
Weronika Nowak tel. 0/67 282-71-71 w. 209 pokój nr 207 (parter w Urzędzie Miejskim w Chodzieży)
6. SPOSÓB I TERMIN ZAŁATWIENIA
W ciągu 30 dni od dnia złożenia wniosku z uzasadnieniem zostanie wydana decyzja w sprawie.
7. TRYB ODWOŁAWCZY
Od otrzymanej decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile za pośrednictwem Burmistrza Miasta Chodzieży w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji
8. PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r Ordynacja podatkowa.