PiR.272.1.16.2022 - zapytanie ofertowe nr PiR.272.1.16.2022 „Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lipsku”
06.12.2022
Lipsko, 05.12.2022 r.
PiR.272.1.16.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie zamówienia o wartości szacunkowej do 130 000 zł pn.: „Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lipsku”
do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).
- Zamawiający
Powiat Lipski, ul. Rynek 1, 27-300 Lipsko
tel.(48-3783-034), faks ( 48-3783-044)
adres strony internetowej: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-lipski
e-mail : starostwo@powiatlipsko.pl
Zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
Dostawę oleju opałowego lekkiego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lipsku
- Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego (oleju napędowego grzewczego, oleju napędowego do celów opałowych) do Starostwa Powiatowego w Lipsku i rozładunek do zbiornika kotłowni znajdującego się w budynku Starostwa
w szacunkowej ilości 11 000 litrów. - Olej opałowy będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania określone przez Polską Normę PN-C-96024:2011 oraz posiadać następujące parametry techniczne:
- wartość opałowa – min. 42,6 MJ/kg,
- gęstość w temp. 15 ̊C – max. 860 kg/m³,
- temperatura zapłonu – min. 56 ̊C,
- lepkość kinetyczna w temperaturze 20 ̊C – max. 6,00 mm²/s,
- skład frakcyjny: do 250 ̊C destyluje – max. 65% (v/v), do 350 ̊C destyluje – min. 85% (v/v),
- temperatura płynięcia – max. – 20 ̊C,
- pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej – max. 0,3% (m/m),
- zawartość siarki – max. 0,10% (m/m),
- zawartość wody – max. 200 mg/kg,
- pozostałość po spopieleniu – max. 0,01% (m/m),
- zawartość zanieczyszczeń stałych – max. 24 mg/kg,
- barwa czerwona.
- Przedstawione ilości oleju opałowego są ilościami szacunkowymi na podstawie zużycia z lat ubiegłych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zakupu mniejszej lub większej ilości oleju opałowego w stosunku do ilości podanych w zamówieniu. Ewentualne zmiany ilościowe mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze.
- Olej opałowy dostarczany będzie sukcesywnie przez Wykonawcę w dni robocze (7:30 – 15:30) na podstawie zgłoszenia zapotrzebowania Zamawiającego drogę elektroniczną e-mail.
- Dostawy będą realizowane nie później jak w ciągu 24 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w godzinach pracy jednostki.
- Ubezpieczenie, załadunek, rozładunek oraz transport oleju opałowego ponosi Wykonawca.
- Dostawy będą dokonywane specjalistycznym pojazdem (autocysterna) wyposażonym
w legalizowany układ do pomiaru ilościowego oleju opałowego oraz inne urządzenia niezbędne do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiorników. - Olej opałowy będzie dostarczany z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych przez osoby posiadające wymagane przepisami uprawnienia.
- Odbiór oleju opałowego będzie się odbywał przez osobę reprezentującą Zamawiającego, zgodnie z odczytem urządzeń pomiarowych posiadających aktualną legalizację, zainstalowanych na pojazdach Wykonawcy.
- Do każdej dostawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualne świadectwo jakości na dostarczany olej opałowy i aktualną legalizację przepływomierza potwierdzoną przez Urząd Miar. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobierania próbek
z dostawy celem kontroli jakości dostarczonego oleju i przekazania ich do analizy zgodności
z wymaganiami Polskiej Normy. - Zapłata w formie przelewu za dostarczony i przyjęty olej opałowy, będzie dokonana przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.
- Termin wykonania zamówienia
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako oferta najkorzystniejsza i z którym zawarta zostanie umowa, zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w okresie 1 roku od dnia podpisania umowy.
- Warunki udziału w postępowaniu
- O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- Ponadto, w związku z wejściem w życie regulacji rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie w brzmieniu nadanym rozrządzeniem Rady (UE) nr 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (dalej jako Rozporządzenie Rady) oraz ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022, poz. 835, dalej jako Ustawa
o szczególnych rozwiązaniach) – stanowiących regulacje prawa powszechnie obowiązującego, które statuują wobec tzw. podmiotów rosyjskich (tzn. podmiotów objętych / określonych dyspozycją tych aktów prawnych – zgodnie z poniższym) sankcje i zakazy związane z obszarem zamówień publicznych – Zamawiający wskazuje, iż na gruncie niniejszego postępowania, zastosowanie mają również sankcje określone tymi regulacjami szczególnymi tj.:
- zgodnie z art. 5k Rozporządzenia Rady zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych na rzecz lub z udziałem:
- obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów
z siedzibą w Rosji, - osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a,
- osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a lub lit. b;
w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w przypadku, gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia,
- zgodnie z art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach z postępowania wyklucza się:
- Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach; - Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U.
z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach; - Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy
z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach, w okresie trwania okoliczności wskazanych powyżej;
osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych
w ppkt 2 lit. a - c, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej – karę pieniężną nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
- Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu winien dołączyć następujące dokumenty:
- oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego (zał. nr 2),
- aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 poz. 1385 z późń. zm.),
- dokument potwierdzający, iż dostarczany przez Wykonawcę olej opałowy posiada wymaganą przez Zamawiającego jakość,
- Oświadczenie w zakresie podstaw wykluczenia wprowadzonych w związku z sytuacją
w Ukrainie (zał. nr 3), - odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
- Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty (jeżeli dotyczy).
Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale.
- Termin związania z ofertą
Wykonawca zostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Opis sposobu przygotowania ofert
- Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
- Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim i spięta w sposób nierozerwalny (uniemożliwiający przypadkową dekompletację).
- Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać: wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), oraz dokumenty i zaświadczenia wyszczególnione w rozdz. IV ust. 3 pkt. a-f.
- Wszystkie załączniki zawarte w zapytaniu ofertowym a w szczególności formularz ofertowy powinny być wypełnione wg wzorów, bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionych przedstawicieli. Wszystkie dokumenty dołączone do oferty w postaci kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
- Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentów
w niewłaściwej formie, np. brak potwierdzenia kopii przez osoby uprawnione, spowoduje odrzucenie oferty. - Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie z opisem „Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lipsku - nie otwierać do 16.12.2022 r., godz. 11:00”. Na opakowaniu oprócz powyższego opisu należy umieścić nazwę i dokładny adres Wykonawcy.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Lipsku, ul. Rynek1, 27-300 Lipsko
w Biurze Obsługi Interesanta bądź przesłać na ww. adres, do dnia 16.12.2022 roku do godziny 11:00. Oferty złożone po terminie będą zwrócone niezwłocznie Wykonawcom bez otwierania. - Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Lipsku, pokój nr 34 w dniu 16.12.2022 r.
- Opis sposobu obliczania ceny
- Cena oferty powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
- Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia tj. koszty transportu i rozładunku.
- Na potrzeby skalkulowania ceny ofert dla zapewnienia porównywalności należy przyjąć następujące założenia:
- Cenę jednostkową 1 litra oleju opałowego należy obliczyć w oparciu o cenę hurtowa oleju opałowego z dnia 10.12.2022 r. ogłoszoną na stronie internetowej producenta.
W formularzu należy podać nazwę producenta oraz adres jego strony internetowej. Cenę tę należy powiększyć o marżę lub zmniejszyć o upust zaoferowany przez Wykonawcę. Wartość marzy lub upustu będzie stała w okresie obowiązywania umowy. - Za pomocą skalkulowanej ceny jednostkowej należy podać całkowitą wartość dostawy
11 000 litrów przy temperaturze referencyjnej 15 oC na dzień 10.12.2022 r. w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT. - Cena brutto za jeden litr oleju opałowego =cena producenta za jeden litr oleju opałowego opublikowana na jego stronie internetowej w dniu 10.12.2022 r. +/- marża handlowa/upust* za jeden litr oleju opałowego +VAT.
- Cenę za dostawę jednego litra oleju opałowego należy przedstawić w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego. Przy obliczaniu ceny i podatku VAT, należy ich wartość podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
- W przypadku zmiany ceny przez producenta oleju opałowego lekkiego w trakcie trwania umowy nowa cena jednostkowa będzie obliczana w następujący sposób, cena jednostkowa netto podana na stronie internetowej producenta z dnia dostawy w temperaturze referencyjnej 15 0C minus upust/plus marża określony w formularzu ofertowym i doliczony podatek VAT.
- Ocena ofert
- Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty Wykonawców, którzy spełniają wymagania określone w rozdziale IV.
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
Kryteria oceny ofert: Cena oferty-100%
- Obliczenie punktów ze względu na kryterium „cena ofert” dla poszczególnych Wykonawców nastąpi według wzoru:
Najniższa cena brutto 1 litra oleju opałowego (brutto)
Xi = …………………………………………………..………….. X 100 %
Cena 1 litra oleju opałowego badanej oferty(brutto)
gdzie: Xi –ilość punktów obliczona dla badanej ofert.
- W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenia wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
- W ramach niniejszego zapytania ofertowego planowany jest wybór Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna taką, która będzie miała najniższą cenę brutto.
- Ocena dokonana zostanie przez Komisję, w skład której wchodzić będą przedstawiciele Zamawiającego. Ocena dokonana przez Komisję ma charakter ostateczny.
- Informacje dotyczące umowy
- Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
- Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest do zawarcia umowy zgodnie
z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego, jego zobowiązaniem zawartym w ofercie
i na warunkach określonych we wzorze umowy Załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. - Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie się uchylał od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
- Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach określonych w § 9 wzoru umowy.
- Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”, przekazujemy następujące informacje:
- Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Lipsku. Adres siedziby: ul. Rynek 1, 27-300 Lipsko, adres e-mail: starostwo@powiatlipsko.pl, nr telefonu: 48 378 30 11.
- Inspektor Ochrony Danych:
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną pod adresem e-mail: iod@powiatlipsko.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
- Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. e RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi) w celu udzielenia zmówienia publicznego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lipsku stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 59/2020 Starosty Lipskiego z dnia 31 grudnia 2020 r., w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej mniejszej niż równowartości kwoty 130 000,00 zł netto w Starostwie Powiatowym w Lipsku.
- Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności Urząd Zamówień Publicznych oraz organy kontroli: Urząd Kontroli Skarbowej, Regionalna Izba Obrachunkowa, Urząd Skarbowy, ZUS, NIK itp.;
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe, w tym dostawców usług teleinformatycznych.
- Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Prawa osób, których dane dotyczą:
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Pani/Panu określone prawa:
-
- prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo do uzyskania ich kopii - art.
15 RODO, - prawo do sprostowania danych Pani/Pana danych osobowych - art. 16 RODO,
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania - art. 18 RODO.
- prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo do uzyskania ich kopii - art.
Aby skorzystać z wyżej wymienionych praw, osoba, której dane dotyczą, powinna skontaktować się, wykorzystując podane dane kontaktowe, z administratorem i poinformować go, z którego prawa i w jakim zakresie chce skorzystać.
- Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza RODO, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia. Ich niepodanie spowoduje brak możliwości udziału w postępowaniu.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakikolwiek decyzji oraz nie będą profilowane.
- Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest:
Agnieszka Skrobisz, tel. 48/3783-034, e-mail: pir@powiatlipsko.pl
- Informacja o dodatkowych uprawnieniach zamawiającego
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn
w każdym czasie. - Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru oferty najkorzystniejszej.
- Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Starostwa Powiatowego w Lipsku z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia ofert na to zapytanie.
- Załączniki:
- Wzór formularza ofertowego.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia.
- Wzór umowy.
Materiały
Zapytanie ofertowe PiR.272.1.16.2022zapytanie_ofertowe_PiR2721162022.pdf 0.48MB zał. nr 1 formularz ofertowy
zał_nr_1_formularz_ofertowy.docx 0.02MB zał. nr 2 oświadczenie
zał_nr_2_oświadczenie.docx 0.02MB zał. nr 3 Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia
zał_nr_3_Oświadczenie_wykonawcy_o_braku_podstaw_wykluczenia.doc 0.03MB zał. nr 4 wzór umowy
zał_nr_4_wzór_umowy.pdf 0.31MB