W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

PiR.272.1.16.2022 - zapytanie ofertowe nr PiR.272.1.16.2022 „Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lipsku”

06.12.2022

Lipsko, 05.12.2022 r.

PiR.272.1.16.2022

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie zamówienia o wartości szacunkowej do 130 000 zł pn.:  „Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lipsku”

do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).

 

  1. Zamawiający

Powiat Lipski, ul. Rynek 1, 27-300 Lipsko

tel.(48-3783-034), faks ( 48-3783-044)

adres strony internetowej: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-lipski

e-mail : starostwo@powiatlipsko.pl

Zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

Dostawę oleju opałowego lekkiego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lipsku

 

  1. Przedmiot zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego (oleju napędowego grzewczego, oleju napędowego do celów opałowych) do Starostwa Powiatowego w Lipsku i rozładunek do zbiornika kotłowni znajdującego się w budynku Starostwa
    w szacunkowej ilości 11 000 litrów.
  2. Olej opałowy będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania określone przez Polską Normę PN-C-96024:2011 oraz posiadać następujące parametry techniczne:
  1. wartość opałowa – min. 42,6 MJ/kg,
  2. gęstość w temp. 15  ̊C – max. 860 kg/m³,
  3. temperatura zapłonu – min. 56  ̊C,
  4. lepkość kinetyczna w temperaturze 20  ̊C – max. 6,00 mm²/s,
  5. skład frakcyjny:  do 250  ̊C destyluje – max. 65% (v/v), do 350  ̊C destyluje – min. 85% (v/v),
  6. temperatura płynięcia – max. – 20  ̊C,
  7. pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej – max. 0,3% (m/m),
  8. zawartość siarki – max. 0,10% (m/m),
  9. zawartość wody – max. 200 mg/kg,
  10. pozostałość po spopieleniu – max. 0,01% (m/m),
  11. zawartość zanieczyszczeń stałych – max. 24 mg/kg,
  12. barwa czerwona.
  1. Przedstawione ilości oleju opałowego są ilościami szacunkowymi na podstawie zużycia z lat ubiegłych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zakupu mniejszej lub większej ilości oleju opałowego w stosunku do ilości podanych w zamówieniu. Ewentualne zmiany ilościowe mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze.
  2. Olej opałowy dostarczany będzie sukcesywnie przez Wykonawcę w dni robocze (7:30 – 15:30) na podstawie zgłoszenia zapotrzebowania  Zamawiającego drogę elektroniczną  e-mail.
  3. Dostawy będą realizowane nie później jak w ciągu 24 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w godzinach pracy jednostki.
  4. Ubezpieczenie, załadunek, rozładunek oraz transport oleju opałowego ponosi Wykonawca.
  5. Dostawy będą dokonywane specjalistycznym pojazdem (autocysterna) wyposażonym
    w legalizowany układ do pomiaru ilościowego oleju opałowego oraz inne urządzenia niezbędne do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiorników.
  6. Olej opałowy będzie dostarczany z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych przez osoby posiadające wymagane przepisami uprawnienia.
  7. Odbiór oleju opałowego będzie się odbywał przez osobę reprezentującą Zamawiającego, zgodnie z odczytem urządzeń pomiarowych posiadających aktualną legalizację, zainstalowanych na pojazdach Wykonawcy.
  8. Do każdej dostawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualne świadectwo jakości na dostarczany olej opałowy i aktualną legalizację przepływomierza potwierdzoną przez Urząd Miar. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobierania próbek
    z dostawy celem kontroli jakości dostarczonego oleju i przekazania ich do analizy zgodności
    z wymaganiami Polskiej Normy.
  9. Zapłata w formie przelewu za dostarczony i przyjęty olej opałowy, będzie dokonana przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.

 

  1. Termin wykonania zamówienia

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako oferta najkorzystniejsza i z którym zawarta zostanie umowa, zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w okresie 1 roku od dnia podpisania umowy.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu
  1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi;
  2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym
    i osobami zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  1. Ponadto, w związku z wejściem w życie regulacji rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie w brzmieniu nadanym rozrządzeniem Rady (UE) nr 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (dalej jako Rozporządzenie Rady) oraz ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022, poz. 835, dalej jako Ustawa
    o szczególnych rozwiązaniach) – stanowiących regulacje prawa powszechnie obowiązującego, które statuują wobec tzw. podmiotów rosyjskich (tzn. podmiotów objętych / określonych dyspozycją tych aktów prawnych – zgodnie z poniższym) sankcje i zakazy związane z obszarem zamówień publicznych – Zamawiający wskazuje, iż na gruncie niniejszego postępowania, zastosowanie mają również sankcje określone tymi regulacjami szczególnymi tj.:
  1. zgodnie z art. 5k Rozporządzenia Rady zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych na rzecz lub z udziałem:
  1. obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów
    z siedzibą w Rosji,
  2. osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a,
  3. osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a lub lit. b;

w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w przypadku, gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia,

  1. zgodnie z art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach z postępowania wyklucza się:
  1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
    i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
  2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U.
    z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
    w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
  3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy
    z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
    i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach, w okresie trwania okoliczności wskazanych powyżej;

osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych
w ppkt 2 lit. a - c, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej – karę pieniężną nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.

Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.

  1. Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu winien dołączyć następujące dokumenty:
  1. oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego (zał. nr 2),
  2. aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 poz. 1385 z późń. zm.),
  3. dokument potwierdzający, iż dostarczany przez Wykonawcę olej opałowy posiada wymaganą przez Zamawiającego jakość,
  4. Oświadczenie w zakresie podstaw wykluczenia wprowadzonych w związku z sytuacją
    w Ukrainie (zał. nr 3),
  5. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
  6. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty (jeżeli dotyczy).

Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale.

  1. Termin związania z ofertą

Wykonawca zostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

  1. Opis sposobu przygotowania ofert
  1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
  2. Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim i spięta w sposób nierozerwalny (uniemożliwiający przypadkową dekompletację).
  3. Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać: wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), oraz dokumenty i zaświadczenia wyszczególnione w rozdz. IV ust. 3 pkt. a-f.
  4. Wszystkie załączniki zawarte w zapytaniu ofertowym a w szczególności formularz ofertowy powinny być wypełnione wg wzorów, bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionych przedstawicieli. Wszystkie dokumenty dołączone do oferty w postaci kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
  5. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentów
    w niewłaściwej formie, np. brak potwierdzenia kopii przez osoby uprawnione, spowoduje odrzucenie oferty.
  6. Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie z opisem „Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lipsku - nie otwierać do 16.12.2022 r., godz. 11:00”. Na opakowaniu oprócz powyższego opisu należy umieścić nazwę i dokładny adres Wykonawcy.
  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
  1. Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Lipsku, ul. Rynek1, 27-300 Lipsko
    w Biurze Obsługi Interesanta bądź przesłać na ww. adres, do dnia 16.12.2022 roku do godziny 11:00. Oferty złożone po terminie będą zwrócone niezwłocznie Wykonawcom bez otwierania.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Lipsku, pokój nr 34 w dniu 16.12.2022 r.
  1. Opis sposobu obliczania ceny
  1. Cena oferty powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
  2. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia tj. koszty transportu i rozładunku.
  3. Na potrzeby skalkulowania ceny ofert dla zapewnienia porównywalności należy przyjąć następujące założenia:
  1. Cenę jednostkową 1 litra oleju opałowego należy obliczyć w oparciu o cenę hurtowa oleju opałowego z dnia 10.12.2022 r. ogłoszoną na stronie internetowej producenta.
    W formularzu należy podać nazwę producenta oraz adres jego strony internetowej. Cenę tę należy powiększyć o marżę lub zmniejszyć o upust zaoferowany przez Wykonawcę. Wartość marzy lub upustu będzie stała w okresie obowiązywania umowy.
  2. Za pomocą skalkulowanej ceny jednostkowej należy podać całkowitą wartość dostawy
    11 000 litrów przy temperaturze referencyjnej 15 oC na dzień 10.12.2022 r. w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT.
  3. Cena brutto za jeden litr oleju opałowego =cena producenta za jeden litr oleju opałowego opublikowana na jego stronie internetowej w dniu 10.12.2022 r. +/- marża handlowa/upust* za jeden litr oleju opałowego +VAT.
  1. Cenę za dostawę jednego litra oleju opałowego należy przedstawić w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego. Przy obliczaniu ceny i podatku VAT, należy ich wartość podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  2. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  3. W przypadku zmiany ceny przez producenta oleju opałowego lekkiego w trakcie trwania umowy nowa cena jednostkowa będzie obliczana w następujący sposób, cena jednostkowa netto podana na stronie internetowej producenta z dnia dostawy w temperaturze referencyjnej 15 0C minus upust/plus marża określony w formularzu ofertowym i doliczony podatek VAT.
  1. Ocena ofert
  1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty Wykonawców, którzy spełniają wymagania określone w rozdziale IV.
  2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:

Kryteria oceny ofert: Cena oferty-100%

  1. Obliczenie punktów ze względu na kryterium „cena ofert” dla poszczególnych Wykonawców nastąpi według wzoru:

 

            Najniższa cena brutto 1 litra oleju opałowego (brutto)

Xi = …………………………………………………..………….. X 100 %

            Cena 1 litra oleju opałowego badanej oferty(brutto)

 

gdzie: Xi –ilość punktów obliczona dla badanej ofert.

  1. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenia wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
  2. W ramach niniejszego zapytania ofertowego planowany jest wybór Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna taką, która będzie miała najniższą cenę brutto.
  3. Ocena dokonana zostanie przez Komisję, w skład której wchodzić będą przedstawiciele Zamawiającego. Ocena dokonana przez Komisję ma charakter ostateczny.
  1. Informacje dotyczące umowy
  1. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
  2. Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest do zawarcia umowy zgodnie
    z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego, jego zobowiązaniem zawartym w ofercie
    i na warunkach określonych we wzorze umowy Załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy.
  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie się uchylał od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
  5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach określonych w § 9 wzoru umowy.  
  1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”, przekazujemy następujące informacje:

  1. Administrator danych:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Lipsku. Adres siedziby: ul. Rynek 1, 27-300 Lipsko, adres e-mail: starostwo@powiatlipsko.pl, nr telefonu: 48 378 30 11.

  1. Inspektor Ochrony Danych:

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną pod adresem e-mail:
iod@powiatlipsko.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

  1. Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. e RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi) w celu udzielenia zmówienia publicznego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lipsku stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 59/2020 Starosty Lipskiego z dnia 31 grudnia 2020 r., w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej mniejszej niż równowartości kwoty 130 000,00 zł netto w Starostwie Powiatowym w Lipsku.

  1. Odbiorcy danych osobowych:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności Urząd Zamówień Publicznych oraz organy kontroli: Urząd Kontroli Skarbowej, Regionalna Izba Obrachunkowa, Urząd Skarbowy, ZUS, NIK itp.;
  2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe, w tym dostawców usług teleinformatycznych.
  1. Okres przechowywania danych osobowych:

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  1. Prawa osób, których dane dotyczą:

W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Pani/Panu określone prawa:

    1. prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo do uzyskania ich kopii - art.
      15 RODO,
    2. prawo do sprostowania danych Pani/Pana danych osobowych - art. 16 RODO,
    3. prawo żądania ograniczenia przetwarzania - art. 18 RODO.

Aby skorzystać z wyżej wymienionych praw, osoba, której dane dotyczą, powinna skontaktować się, wykorzystując podane dane kontaktowe, z administratorem i poinformować go, z którego prawa i w jakim zakresie chce skorzystać.

  1. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:

Jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza RODO, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  1. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych osobowych:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia. Ich niepodanie spowoduje brak możliwości udziału w postępowaniu.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakikolwiek decyzji oraz nie będą profilowane.
  1. Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest:

 Agnieszka Skrobisz, tel. 48/3783-034, e-mail: pir@powiatlipsko.pl

  1. Informacja o dodatkowych uprawnieniach zamawiającego
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn
    w każdym czasie.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru oferty najkorzystniejszej.
  3. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Starostwa Powiatowego w Lipsku z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia ofert na to zapytanie.
  1. Załączniki:
  1. Wzór formularza ofertowego.
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  3. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia.
  4. Wzór umowy.

Materiały

Zapytanie ofertowe PiR.272.1.16.2022
zapytanie​_ofertowe​_PiR2721162022.pdf 0.48MB
zał. nr 1 formularz ofertowy
zał​_nr​_1​_formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
zał. nr 2 oświadczenie
zał​_nr​_2​_oświadczenie.docx 0.02MB
zał. nr 3 Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia
zał​_nr​_3​_Oświadczenie​_wykonawcy​_o​_braku​_podstaw​_wykluczenia.doc 0.03MB
zał. nr 4 wzór umowy
zał​_nr​_4​_wzór​_umowy.pdf 0.31MB
{"register":{"columns":[]}}