W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zapytanie ofertowe na wykonanie zamówienia o wartości szacunkowej do 130 000 zł pn.:„Dostawa gazu płynnego propan do celów grzewczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lipsku”

15.01.2024

Lipsko, 15.01.2024 r.

PiR.272.1.3.2024

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie zamówienia o wartości szacunkowej do 130 000 zł pn.:  „Dostawa gazu płynnego propan do celów grzewczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lipsku”

do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.)

 

  1. Zamawiający:

Powiat Lipski, ul. Rynek 1, 27-300 Lipsko

tel.(48-3783-011), faks ( 48-3783-044)

adres strony internetowej: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-lipski

e-mail : starostwo@powiatlipsko.pl

 

Zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

Dostawę gazu płynnego propan do celów grzewczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lipsku

 

  1. Przedmiot zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazu płynnego propan (gazu płynnego propan do celów grzewczych) w szacunkowej ilości 17 000 litrów do kotłowni będącej w zasobach Starostwa Powiatowego w Lipsku, położonej przy ul. Iłżecka 6, 27-300 Lipsko.
  2. Dostarczany gaz powinien posiadać parametry techniczne zgodne z normami powszechnie obowiązującymi oraz spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego. Po każdej dostawie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oryginalne świadectwo jakości określające parametry dostarczanego gazu.
  3. Określona przez Zamawiającego ilość gazu jest wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całego zakresu zamówienia z uwagi na faktyczne zużycie. Zamawiający będzie zlecał dostawy do zbiornika o pojemności 4.850 litrów, maksymalne dopuszczalne ciśnienie w zbiornikach 15,6 bar, maksymalne dopuszczalne napełnienie 85%.
  5. Gaz płynny dostarczany będzie sukcesywnie przez Wykonawcę w dni robocze (7:30 – 15:30) na podstawie zapotrzebowania częściowego, zgłaszanego przez Zamawiającego pocztą elektroniczną na adres Wykonawcy lub w formie telefonicznej.
  6. Dostawy będą realizowane nie później jak w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania częściowego przez Zamawiającego. Zapotrzebowanie będzie zgłaszane
    w godzinach 7.30 – 15.30.
  7. Dostawy będą dokonywane specjalistycznym pojazdem (autocysterna) wyposażonym
    w legalizowany układ do pomiaru ilościowego gazu płynnego oraz inne urządzenia niezbędne do przepompowania gazu do zbiorników Zamawiającego.
  8. Wykonawca dostarczy gaz własnym transportem w terminach wskazanych przez Zamawiającego.
  9. Gaz płynny będzie dostarczany z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych przez osoby posiadające wymagane przepisami uprawnienia.
  10. Odbiór gazu płynnego będzie się odbywał przez osobę reprezentującą Zamawiającego, zgodnie z odczytem urządzeń pomiarowych posiadających aktualną legalizację, zainstalowanych na pojazdach Wykonawcy.
  11. Każda dostawa będzie potwierdzona protokołem odbioru. Protokół winien być potwierdzony przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę, która dokonuje każdorazowo odbioru ilościowego dostarczanego gazu. Protokół stanowi podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT za dostawę.
  12. Do każdej dostawy Wykonawca winien jest dołączyć aktualne świadectwo jakości gazu wydane przez producenta dla danej partii gazu. Niespełnienie powyższego warunku skutkować będzie odmową przyjęcia dostawy oraz karami wynikającymi z nieterminowych dostaw przewidzianymi w umowie.
  13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  14. W przypadku wystąpienia szkody w instalacji grzewczej Zamawiającego wynikłej
    i udowodnionej z winy złej jakości paliwa Wykonawca pokryje koszty napraw oraz wszystkie inne ewentualne straty Zamawiającego.
  15. Zapłata w formie przelewu za dostarczony i przyjęty gaz płynny, będzie dokonana przez Zamawiającego w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.
  1. Termin wykonania zamówienia:

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako oferta najkorzystniejsza i z którym zawarta zostanie umowa, zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w okresie 1 roku od dnia podpisania umowy.

  1. Warunki udziału w postępowaniu:
  1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi;
  2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym
    i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  1. Ponadto, w związku z wejściem w życie regulacji rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie w brzmieniu nadanym rozrządzeniem Rady (UE) nr 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (dalej jako Rozporządzenie Rady) oraz ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835, dalej jako Ustawa
    o szczególnych rozwiązaniach) – stanowiących regulacje prawa powszechnie obowiązującego, które statuują wobec tzw. podmiotów rosyjskich (tzn. podmiotów objętych/ określonych dyspozycją tych aktów prawnych – zgodnie z poniższym) sankcje i zakazy związane z obszarem zamówień publicznych – Zamawiający wskazuje, iż na gruncie niniejszego postępowania, zastosowanie mają również sankcje określone tymi regulacjami szczególnymi, tj.:
  1. zgodnie z art. 5k Rozporządzenia Rady zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych lub koncesji objętych zakresem dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, a także zakresem art. 10 ust. 1 i 3, art. 10 ust. 6 lit. a)-e), art. 10 ust. 8, 9 i 10, art. 11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 lit. a)-d), art. 8, art. 10 lit. b)-f)
    i lit. h)-j) dyrektywy 2014/24/UE, art. 18, art. 21 lit. b)-e) i lit. g)-i), art. 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit. a)-d), lit. f)-h) i lit. j) dyrektywy 2009/81/WE na rzecz lub
    z udziałem:
  1. obywateli rosyjskich, osób fizycznych zamieszkałych w Rosji lub osób prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
  2. osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub
  3. osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.
  1. zgodnie z art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach z postępowania wyklucza się:
  1. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
    w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
  2. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm. 8 ) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
    o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
  3. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
    i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
  4. osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
    w konkursie, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.

Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.

  1. Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu winien dołączyć następujące dokumenty:
  1. oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego (zał. nr 2),
  2. aktualną Koncesję na obrót paliwami ciekłymi (OPC), zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 poz. 1385 z późń. zm.),
  3. dokument potwierdzający, iż dostarczany przez Wykonawcę gaz płynny posiada wymaganą przez Zamawiającego jakość,
  4. Oświadczenie w zakresie podstaw wykluczenia wprowadzonych w związku z sytuacją
    w Ukrainie (zał. nr 3),
  5. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
  6. wydruk ze strony internetowej producenta gazu, potwierdzający cenę hurtową gazu płynnego z dnia 17.01.2024 r.,
  7. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty (jeżeli dotyczy).

Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale.

  1. Termin związania z ofertą:

Wykonawca zostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

  1. Opis sposobu przygotowania ofert:
  1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
  2. Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim i spięta w sposób nierozerwalny (uniemożliwiający przypadkową dekompletację).
  3. Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać: wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), oraz dokumenty i zaświadczenia wyszczególnione w rozdz. IV ust. 3 pkt. a-f.
  4. Wszystkie załączniki zawarte w zapytaniu ofertowym, a w szczególności formularz ofertowy powinny być wypełnione według wzorów, bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionych przedstawicieli. Wszystkie dokumenty dołączone do oferty w postaci kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
  5. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentów
    w niewłaściwej formie, np. brak potwierdzenia kopii przez osoby uprawnione, spowoduje odrzucenie oferty.
  6. Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie z opisem „Dostawa gazu płynnego propan do celów grzewczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lipsku - nie otwierać do 22.01.2024 r., godz. 10:00”. Na opakowaniu oprócz powyższego opisu należy umieścić nazwę i dokładny adres Wykonawcy.
  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
  1. Oferty należy złożyć pod rygorem nieważności do dnia 22.01.2024 roku do godziny 10:00:

- w siedzibie Zamawiającego,

- pocztą: na adres Powiat Lipski, ul. Rynek 1, 27-300 Lipsko.

  1. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
  2. Do upływu terminu składania ofert Wykonawca może wycofać ofertę.
  3. Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert.
  4. Oferty złożone po terminie będą zwrócone niezwłocznie Wykonawcom bez otwierania.
  1. Opis sposobu obliczania ceny:
  1. Cena oferty powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
  2. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, tj. koszty transportu i rozładunku.
  3. Na potrzeby skalkulowania ceny ofert dla zapewnienia porównywalności należy przyjąć następujące założenia:
  1. Cenę jednostkową 1 litra gazu płynnego należy obliczyć w oparciu o cenę hurtową gazu płynnego z dnia 17.01.2024 r. ogłoszoną na stronie internetowej producenta (należy dołączyć wydruk ze strony internetowej). W formularzu należy podać nazwę producenta oraz adres jego strony internetowej. Cenę tę należy zmniejszyć o upust zaoferowany przez Wykonawcę. Wartość upustu będzie stała w okresie obowiązywania umowy.
  2. Za pomocą skalkulowanej ceny jednostkowej należy podać całkowitą wartość dostawy
    17 000 litrów na dzień 17.01.2024 r. w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT.
  3. Cena brutto za jeden litr gazu płynnego = cena producenta za jeden litr gazu płynnego opublikowana na jego stronie internetowej w dniu 17.01.2024 r. - upust za jeden litr gazu płynnego +VAT.
  1. Cenę za dostawę jednego litra gazu płynnego należy przedstawić w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego. Przy obliczaniu ceny i podatku VAT, należy ich wartość podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  2. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  3. W przypadku zmiany ceny przez producenta gazu płynnego w trakcie trwania umowy nowa cena jednostkowa będzie obliczana w następujący sposób, cena jednostkowa netto podana na stronie internetowej producenta z dnia dostawy minus upust określony w formularzu ofertowym i doliczony podatek VAT.
  1. Ocena ofert:
  1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty Wykonawców, którzy spełniają wymagania określone w rozdziale IV.
  2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:

Kryteria oceny ofert: Cena oferty-100%

  1. Obliczenie punktów ze względu na kryterium „cena ofert” dla poszczególnych Wykonawców nastąpi według wzoru:

 

            Najniższa cena brutto 1 litra gazu płynnego propan (brutto)

Xi = …………………………………………………..………….. X 100 %

            Cena 1 litra gazu płynnego propan badanej oferty (brutto)

 

gdzie: Xi –ilość punktów obliczona dla badanej ofert.

 

  1. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenia wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
  2. W ramach niniejszego zapytania ofertowego planowany jest wybór Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna taką, która będzie miała najniższą cenę brutto.
  3. Ocena dokonana zostanie przez Komisję, w skład której wchodzić będą przedstawiciele Zamawiającego. Ocena dokonana przez Komisję ma charakter ostateczny.
  1. Informacje dotyczące umowy:
  1. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
  2. Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest do zawarcia umowy zgodnie
    z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego, jego zobowiązaniem zawartym w ofercie
    i na warunkach określonych we wzorze umowy Załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy.
  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie się uchylał od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
  5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach określonych w § 9 wzoru umowy.
  1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”, przekazujemy następujące informacje:

  1. Administrator danych:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Lipski. Adres siedziby: ul. Rynek 1, 27-300 Lipsko, adres e-mail: starostwo@powiatlipsko.pl, nr telefonu: 48 378 30 11.

  1. Inspektor Ochrony Danych:

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną pod adresem e-mail: iod@powiatlipsko.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

  1. Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. e RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi) w celu udzielenia zmówienia publicznego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lipsku stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 59/2020 Starosty Lipskiego z dnia 31 grudnia 2020 r., w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej mniejszej niż równowartości kwoty 130 000,00 zł netto w Starostwie Powiatowym w Lipsku.

  1. Odbiorcy danych osobowych:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności Urząd Zamówień Publicznych oraz organy kontroli: Urząd Kontroli Skarbowej, Regionalna Izba Obrachunkowa, Urząd Skarbowy, ZUS, NIK itp.;
  2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe, w tym dostawców usług teleinformatycznych.
  1. Okres przechowywania danych osobowych:

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  1. Prawa osób, których dane dotyczą:

W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Pani/Panu określone prawa:

    1. prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo do uzyskania ich kopii - art.
      15 RODO,
    2. prawo do sprostowania danych Pani/Pana danych osobowych - art. 16 RODO,
    3. prawo żądania ograniczenia przetwarzania - art. 18 RODO.

Aby skorzystać z wyżej wymienionych praw, osoba, której dane dotyczą, powinna skontaktować się, wykorzystując podane dane kontaktowe, z administratorem i poinformować go, z którego prawa i w jakim zakresie chce skorzystać.

  1. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:

Jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza RODO, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  1. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych osobowych:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia. Ich niepodanie spowoduje brak możliwości udziału w postępowaniu.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakikolwiek decyzji oraz nie będą profilowane.
  1. Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest:

Joanna Sfora, tel. 48/3783-034, e-mail: pir@powiatlipsko.pl

  1. Informacja o dodatkowych uprawnieniach zamawiającego:
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn
    w każdym czasie.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru oferty najkorzystniejszej.
  3. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Starostwa Powiatowego w Lipsku z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia ofert na to zapytanie.
  1. Załączniki:
  1. Wzór formularza ofertowego – zał. nr 1
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 2
  3. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia – zał. nr 3
  4. Wzór umowy – zał. nr 4

Materiały

Zapytanie ofertowe PiR.272.1.3.2024
Zapytanie​_ofertowe​_PiR272132024.pdf 0.50MB
Załącznik nr 1 formularz ofertowy
zał​_nr​_1​_formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
Załącznik nr 2 oświadczenie
zał​_nr​_2​_oświadczenie.docx 0.02MB
Załącznik nr 3 Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia
zał​_nr​_3​_Oświadczenie​_wykonawcy​_o​_braku​_podstaw​_wykluczenia.doc 0.03MB
Załącznik nr 4 wzór umowy
zał​_nr​_4​_wzór​_umowy.pdf 0.32MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.01.2024 14:52 WeronikaMisiak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sławomir Śmieciuch - Starosta
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe na wykonanie zamówienia o wartości szacunkowej do 130 000 zł pn.:„Dostawa gazu płynnego propan do celów grzewczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lipsku” 1.0 15.01.2024 14:52 WeronikaMisiak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}