W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

GKKN.6821.1.2024.3 OGŁOSZENIE o wszczęciu postępowania z dnia 24.04.2024r.

24.04.2024

Lipsko, dnia 24 kwietnia 2024 r.

Znak: GKKN.6821.1.2024.3

OGŁOSZENIE o wszczęciu postępowania w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym

            Na podstawie art. 49 i 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.) oraz art. 113 ust. 6, art. 115 ust. 3 i art. 124 ust. 1 w związku z art. 124a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r.  poz. 344 ze zm.),

STAROSTA LIPSKI

wykonujący zadanie z zakresu administracji rządowej

zawiadamia, że na  wniosek pełnomocnika PGE Dystrybucja S.A. w Lublinie zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości oznaczonej jako działka nr 113 o powierzchni 0,0353 ha, położonej w obrębie geodezyjnym 0014 KATARZYNÓW, jednostka ewidencyjna 140903_5 LIPSKO – OBSZAR WIEJSKI, dla której brak jest prowadzonej księgi, objętej Decyzją Burmistrza Miasta i Gminy Lipsko Nr 3/2020 o lokalizacji inwestycji celu publicznego znak: RGS 6733.6.2019 z dnia 24.02.2020 r., przez udzielenie zezwolenia na budowę elektroenergetycznej sieci kablowej średniego napięcia 15 kV oraz niskiego napięcia 0,4 kV i urządzeń służących do przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej, a także innych podziemnych, naziemnych lub nadziemnych obiektów i urządzeń niezbędnych do korzystania z tych kabli i urządzeń i ich konserwację.

Stosownie do treści art. 114 ust. 3 i art. 124a ustawy o gospodarce nieruchomościami informację o zamiarze wszczęcia postępowania w powyższej sprawie podano do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń i stronie BIP Starostwa Powiatowego w Lipsku oraz zostało przesłane do Urzędu Miasta i Gminy w Lipsko celem umieszczenia na tablicy ogłoszeń Urzędu, a także przez ogłoszenie w prasie o zasięgu ogólnopolskim „Puls Biznesu”.

W terminie 2 miesięcy od dnia ogłoszenia do Starostwa Powiatowego w Lipsku, nie zgłosiły się osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do ww. nieruchomości, co skutkuje wszczęciem przedmiotowego postępowania.

Na podstawie art. 10 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego stronom przysługuje prawo wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. W związku z tym, informuję, że z aktami przedmiotowej sprawy można zapoznać się w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lipsku przy ul. Rynek 1, 27-300 Lipsko, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości, pokój nr 1, w godzinach od 8:00 do 15:00, po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem telefonu - (48) 378 30-36, w terminie 14 dni licząc od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.

Niniejsze ogłoszenie zgodnie z art. 115 ust. 3 ustawy o gospodarce nieruchomościami, wywiesza się na tablicy ogłoszeń oraz na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Lipsku. Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego niniejsze zawiadomienie o wszczęciu postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Wywieszono w dniu 24.04.2024 r.

Z up. STAROSTY

/-/ mgr inż. Leszek Dziadura

Naczelnik Wydziału Geodezji,

Kartografii, Katastru i Nieruchomości

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO” informuję, że:

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w związku z wykonywaniem zadań powiatu jest Powiat Lipski, a w zakresie zadań przypisanych bezpośrednio staroście – Starosta Lipski, adres siedziby: ul. Rynek 1, 27‑300 Lipsko, kontakt mailowy: starostwo@powiatlipsko.pl lub telefoniczny: 48 48 3783011;
  2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych pod adresem mailowym: iod@powiatlipsko.pl; adres do korespondencji: Starostwo Powiatowe w Lipsku, ul. Rynek 1, 27-300 Lipsko;
  3. Pani/Pana dane osobowe zbierane i przetwarzane będą w celu realizacji obowiązków lub uprawnień administratora wynikających z przepisów prawa oraz wykonania określonych prawem zadań realizowanych w interesie publicznym. Jeżeli jest Pani/Pan stroną umowy zawartej z administratorem przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy. W przypadku Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja nw. zadań :
  • ewidencja gruntów i budynków,
  • rejestr zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych i wykonanych prac,
  • rejestr wniosków o udostępnianie materiałów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
  • rejestr wniosków o wydanie wypisu i wyrysu z ewidencji gruntów i budynków,
  • rejestr wniosków o koordynację usytuowania sieci uzbrojenia terenu,
  • rejestr nieruchomości Skarbu Państwa, użytkowników wieczystych i trwałych zarządców nieruchomości oraz najemców i dzierżawców,
  • rejestr nieruchomości będących własnością powiatu, użytkowników i trwałych zarządców nieruchomości oraz najemców i dzierżawców,
  • rejestr wniosków w zakresie ochrony gruntów rolnych i opłat z tytułu wyłączenia gruntów z produkcji rolnej;

4.   Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:

a) art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w związku z:

  • ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
  • ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
  • ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
  • ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • ustawą z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników,
  • ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej,
  • ustawą z dnia 24 stycznia 1968 r. o scalaniu i wymianie gruntów,

b) art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - w przypadku danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych;

  1. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom uprawnionym do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa oraz podmiotom, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej;
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres zależny od kategorii archiwalnej określonej w Jednolitym rzeczowym wykazie akt organów powiatu i starostw powiatowych, stanowiącym załącznik nr 3 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody, dane osobowe będą przetwarzane do momentu jej cofnięcia, jednakże nie dłużej niż przez okres wskazany w zdaniu pierwszym;
  4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Pani/Panu określone prawa:

a) prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo do uzyskania ich kopii art. 15 RODO,

b) prawo do sprostowania danych art. 16 RODO,

c) prawo żądania usunięcia danych art. 17 RODO,

d) prawo żądania ograniczenia przetwarzania art. 18 RODO;

9. W trakcie przetwarzania danych osobowych żadne decyzje dotyczące Pani/Pana nie będą zapadać automatycznie oraz nie będą tworzone żadne profile, co oznacza, że nie będą podejmowane działania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO;

  1. Jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza RODO, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
  2. Ze względu na rodzaj świadczonych usług administracyjnych podanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji przedstawionego każdorazowo celu, w przypadku niepodania danych osobowych świadczenie usługi nie będzie możliwe. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.04.2024 11:51 Piotr Tkaczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Leszek Dziadura
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
GKKN.6821.1.2024.3 OGŁOSZENIE o wszczęciu postępowania z dnia 24.04.2024r. 1.0 24.04.2024 11:51 Piotr Tkaczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}