W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zapytanie Radnego Janusza Przetaczanika dotyczące likwidacji szkód po ubiegłorocznych nawałnicach

Materiały

Zapytanie Radnego Janusza Przetaczanika dotyczące likwidacji szkód po ubiegłorocznych nawałnicach
doc00843420210608104307.pdf 0.34MB
Odpowiedź na zapytanie Radnego Janusza Przetacznika z dnia 14 maja 2021
doc00843720210608104627.pdf 0.37MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.06.2021 10:38 a.rabenda@powiat.jaslo.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Janusz Przetacznik/ Adam Rabenda
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie Radnego Janusza Przetaczanika dotyczące likwidacji szkód po ubiegłorocznych nawałnicach 1.0 08.06.2021 10:38 a.rabenda@powiat.jaslo.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}