W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Samodzielne Stanowisko Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych

 W skład Samodzielnego Stanowiska Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych wchodzą:

  • Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
  • Kancelaria Ochrony Informacji Niejawnych.

2. Do podstawowych zadań Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych należy w szczególności:

  • zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego,
  • zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, a w szczególności szacowanie ryzyka,
  • zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne,
  • kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji,
  • opracowywanie planu ochrony informacji niejawnych w Starostwie i nadzorowanie jego realizacji,
  • prowadzenie szkoleń pracowników Starostwa w zakresie ochrony informacji niejawnych,
  • prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających,
  • prowadzenie wykazu osób zatrudnionych w Starostwie albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych.

3. Do podstawowych zadań Kancelarii Ochrony Informacji Niejawnych należy w szczególności:

  • przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłka dokumentów zawierających informacje niejawne,
  • udostępnianie lub wydawanie dokumentów zawierających informacje niejawne osobom do tego uprawnionym,
  • egzekwowanie zwrotu dokumentów zawierających informacje niejawne,
  • kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania dokumentów w kancelarii oraz w Starostwie.
     

tel. 13 44 86 455, pok.7

e-mail: poin@powiat.jaslo.pl

{"register":{"columns":[]}}