W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Protokół z XLVIII Nadzwyczajnej Sesji Rady Powiatu w Jaśle odbytej w dniu 13 sierpnia 2021 r o godzinie 14.00

                                          Protokół XLVIII/2021                                         

z XLVIII Nadzwyczajnej Sesji Rady Powiatu w Jaśle

odbytej w dniu 13 sierpnia  2021 roku o godz. 14.00.

 

Ad. 1. Otwarcie Sesji.

Sesję otworzył Przewodniczący Rady Powiatu Robert Snoch.

Powitał radnych Rady Powiatu oraz Zarząd Powiatu w Jaśle.

Następnie Przewodniczący przedstawił wniosek o zwołanie Nadzwyczajnej Sesji Rady Powiatu w Jaśle.

Na podstawie § 13 ust. 2 Statutu Powiatu Jasielskiego, Zarząd Powiatu w Jaśle zwraca się z prośbą o zwołanie Nadzwyczajnej Sesji Rady Powiatu w Jaśle, z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Wybór Komisji Wnioskowej.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do realizacji i zabezpieczenia środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.
  5. Zamknięcie obrad.

UZASADNIENIE

 

W związku z naborem do Rządowego Programu Polski Ład zaistniała pilna konieczność zmiany wniosku w celu jego optymalnej realizacji i możliwości finansowych powiatu.

Za Zarząd Powiatu w Jaśle

Starosta Adam Pawluś.

 

Ad. 2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

Przewodniczący poinformował, że zgodnie z listą obecności podpisaną przez 8 radnych
oraz na podstawie liczby zalogowanych radnych do zdalnego systemu w ilości 13, stwierdził,
że w posiedzeniu bierze udział 21 radnych, obrady są prawomocne.

 

Do obrad Rady na sali sesyjnej dołączył radny Jan Muzyka.

 

Ad. 3. Wybór Komisji Wnioskowej.

Wiceprzewodnicząca Anna Nigborowicz zgłosiła do Komisji Wnioskowej radnych:

Irena Baciak, Sławomir Madejczyk, Stanisław Święch.

Zgłoszeni Radni wyrazili zgodę na pracę w Komisji Wnioskowej.

Przewodniczący zarządził głosowanie nad wyborem członków Komisji Wnioskowej.

W głosowaniu brało udział 22 radnych.

- za wyborem zaproponowanego składu Komisji Wnioskowej głosowało 22 radnych.

Komisja Wnioskowa została powołana.

 

Ad. 4 Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do realizacji i zabezpieczenia środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.

(Druk Nr 338).

 

Starosta Jasielski Adam Pawluś - chcielibyśmy większe środki, ten nasz wniosek był rzeczywiście olbrzymi, jednak pozyskałem informację, tu pan poseł Rzońca przekazał, że wnioski powyżej 12 mln raczej nie będą rozpatrywane, dlatego że tych środków na województwa z tych 24 mld, to nie starczy na wszystkie wielkie zadania, więc Zarząd doszedł do wniosku, że łatwiej nam będzie pozyskać te 12 mln, składając wniosek na przygotowane już inwestycje. Taką przygotowaną inwestycją jest w infrastrukturze drogowej, odcinek dwóch dróg, ciąg drogowy od Siepietnicy do granicy z województwem małopolskim  do Szerzyn, to jest około 3 km drogi, ciągu drogowego i wartość kosztorysowa tego zadania to jest 9 mln 400 tys. Dofinansowanie 95 %, więc widzicie państwo, gdybyśmy z tym zadaniem przystąpili do Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, to przy dofinansowaniu jakie nam przysługuje 60%, to mamy zysk tutaj około 3 mln złotych, więc uważam, że warto w takim programie wystartować, z tym zadaniem. I na dopełnienie kwoty do 12 mln, proponujemy trzy obiekty do termomodernizacji i budynek Domu Dziecka w Kołaczycach, mamy gotowy projekt. Budynek Zespołu Szkół Nr 3, czyli Chemik, tam jest głównie naprawa dachu
i docieplenie dachu, fotowoltaika i wymiana oświetlenia i trzeci budynek to jest II LO,
w którym też chcemy docieplić stropodach, również wymienić oświetlenie.                     

 

Przewodniczący otworzył dyskusję.

 

Radna Ewa Wawro - zaledwie dwa tygodnie temu zapewniano nas, że wszystko jest pewne, że gwarantowany jest sukces, że pieniądze na te trzy ogromne, wielkie zadania są, że będą, że mamy szansę. Mieliśmy dwa tygodnie jeszcze czasu na zastanowienie się czy faktycznie ta propozycja, którą podejmowaliśmy dwa tygodnie temu, 27 lipca jest słuszna? Teraz wszystko nagle zmienia się i okazuje, że schodzimy z trzech zadań, na dwa zadania, zupełnie inne pieniądze. Co przez te dwa tygodnie się takiego wydarzyło?

 

Do obrad Rady na sali sesyjnej dołączył radny Ryszard Papciak.

 

Starosta Jasielski Adam Pawluś - ukazały się pewne wyjaśnienia, między innymi takie, że projekty, które są skierowane do innych naborów, a w naszym przypadku mamy 16 mln wniosek na wartość kosztorysową, na termomodernizację budynków oświatowych, więc to na pewno musieliśmy usunąć z tego wniosku. Trzeba stąpać realnie po ziemi. Okazuje się, że mimo tych zapisów, że te środki są nieograniczone, to jednak musimy pamiętać o ty, że w skali kraju, 24 mld to nie są duże kwoty, a jeżeli podzielimy na województwa to sądzę, że realna jest ta kwota, o którą wnioskujemy. Mam informację, że tych naborów będzie więcej, więc jeszcze w tym roku prawdopodobnie będzie nabór w październiku i będą nabory kolejne w następnym roku, więc jeżeli przygotowujemy się, będziemy mieli więcej informacji, to mam nadzieję, że z tych zadań, które w pierwszym wniosku składaliśmy, może się nam uda zrealizować, ale nie wszystko zależy od nas. Ja nigdy nie mówiłem, że mamy te środki pewne i tutaj też nie powiem, że uzyskamy te 12 mln. Mam nadzieję, że uzyskamy, ale to nie jest pewne, więc starajmy się działać realnie. Jeżeli zawiedliśmy w jakiś wielkich nadziejach, to myślę, że w tej chwili wypada krótko przeprosić i działać realnie.

 

Radny Krzysztof Buba - mam do pana starosty i Zarządu kilka pytań, pierwsze dotyczy drogi, dlaczego ta droga, a nie inna? Czym się Zarząd kierował, że te drogi dajemy do programu, a nie np. 1313, która jest w zdecydowanie gorszym stanie i moim zdaniem bardziej strategiczną drogą dla powiatu jasielskiego? Wszyscy chcą, żeby drogi były jak najlepsze, mieszkańcy tego od nas oczekują, ale niestety wydaje mi się, że 1313 powinna być dla nas priorytetem. Druga rzecz, ten nowy wniosek. Mnie ta nowa uchwała troszkę zaskoczyła i mam do pana starosty pytanie, czy w związku z podjęciem poprzedniej uchwały, a sprawa dotyczy drogi 1313, myśmy jako powiat jasielski ponosili jakieś koszty, bo czytałem w wyciągu z posiedzenia Zarządu, że była zlecona koncepcja tej drogi i chciałbym wiedzieć, czy w ogóle do tych trzech zadań, z których teraz będziemy rezygnować były zlecone jakiś koncepcje, projekty itd.? Jakby pan starosta mi w tym zakresie udzielił odpowiedzi.

 

Starosta Jasielski Adam Pawluś - droga 1313 koncepcja na zmianę jej przebiegu jest opracowana i zapłaciliśmy środki. W tej chwili dokładnie nie pamiętam, ale chyba około 20 kilka tysięcy. Jej przebieg był uzgadniany również z miastem Jasłem. Spróbowaliśmy podzielić to zadanie na mniejsze części, ale ta część mostowa wraz z dojazdami, 3,5 km to jest wartość prognozowana 37 mln, według tej koncepcji. Moim zdaniem należy przystąpić do projektowania tej drogi i wtedy będziemy mieli dokładną kwotę, czy dokładniejszą według projektu. Może wartość tego odcinka by się zmieniła. Trudno mi w tej chwili to ocenić, ale taki etap, który by umożliwił budowę mostu i czasowe wyłączenie ruchu do 3,5 tony na ulicę Żeromskiego, mógłby uczynić tą drogę realną do realizacji. Natomiast w dalszej części moglibyśmy już dowolnie dzielić na krótsze lub dłuższe odcinki i w perspektywie czasowej, gdy powstanie zachodnia obwodnica miasta Jasła, czyli nowy przebieg drogi 73, a prawdopodobnie to może powstać w 2025 lub 2026, tego dokładnie na dzień dzisiejszy nie wiemy. Mogłaby powstać cała droga, łącznie z wiaduktem w ciągu ulicy Kazimierza Wielkiego. Jeżeli chodzi o drogę 1313 na dalszym etapie, to jesteśmy w trakcie przygotowywania do funduszu drogowego, odcinka we Wróblowej, tam jest w tej chwili najbardziej uszkodzona. Przypominam, że realizujemy blisko kilometrowy odcinek na Bryłach i to już jest w trakcie realizacji. Tu mamy dofinasowanie z Funduszu Solidarności, więc na zwyczajnej sesji będziemy decydować o tej drodze i w kolejnych latach będziemy pozyskiwać środki, żeby zrealizować tą drogę, ona nie jest w takim złym stanie. Natomiast droga przez Święcany jest gotowa, tu było wsparcie. Jest przyrzeczone wsparcie ze strony gminy na tą drogę. Tam były propozycję, żeby tą drogę wykonać, czy przekwalifikować na drogę wojewódzką, ale ze względów takich technicznych nie da się wykonać w tamtym terenie drogi o jezdni 7m. Propozycja padała ze strony gminy Szerzyny, żeby przekwalifikować tą drogę podnieść jej kategorię i projekt jest gotowy i wykonany. Jest decyzja ZRID-owska na te 3 km i w dalszej kolejności będziemy procedować projektowanie
i budowę tej drogi, aż do granicy z gminą Szerzyny i z województwem małopolskim, więc tu znamy dokładnie koszty, możemy przystąpić, bezzwłocznie do realizacji tej drogi. Innego takiego wielkiego zadania przygotowanego nie mamy, więc trudno było by nam znaleźć i w szybkim czasie przygotować takie drogi. Wiadomo, że w większym zakresie trzeba uzyskać takie pozwolenia, jak wodnoprawne, czy decyzja środowiskowa.  

 

Radny Krzysztof Buba - tu mi pan po części to wyjaśnił, powiedzmy, że przyjmuję to do widomości. Chociaż nie do końca się z panem zgadzam, ale czy nie rozważał Zarząd, żeby  te środki z Polskiego Ładu na budowę dróg, przeznaczyć na ulicę Żniwną i kwestii zrobienia dojazdu do nowego mostu z jednej i drugiej strony?

 

Starosta Jasielski Adam Pawluś - Zarząd nie rozważał tego. Zobaczymy jeszcze jak będzie z ulicą Żniwną, temat jest otwarty i są już jakieś tam propozycje konkretne, więc w odpowiednim czasie przekażemy to Wysokiej Radzie.                                                                                                   

 

Radny Janusz Przetacznik - spotykamy się po raz kolejny z uchwałą, moim zdaniem nie do końca  wyjaśniającą nam przedmiot, który ma rozstrzygać Wysoka Rada. Zwracałem na to 27 lipca Wysokiej Radzie uwagę. Zwracałem się z prośbą i z wnioskiem do pana starosty, aby uchwałę oznaczoną drukiem 328 zdjąć z porządku obrad, abyśmy mieli czas, po drugim ogłoszeniu dotyczącym I naboru, czyli wydłużeniu terminu składania wniosku do 15 sierpnia, abyśmy na spokojnie przeanalizowali te nasze wspólne wnioski. Również aby był czas na konsultacje z naszymi gminami, tworzącymi powiat jasielski, jest ich w sumie 10. Zwracałem uwagę między innymi, że jest czas, że od 2 lipca dokumenty związane z Polskim Ładem są dostępne w różnych kategoriach, na stronie internetowej. Prosiłem radnych, aby wykorzystać ten czas i aby mieli okazję się z tym tematem zapoznać. Z wielkich takich buńczucznych zapowiedzi, że powiat będzie promować i aplikować o 105 mln złotych, z Rządowego Funduszu Polski Ład, okazało się, że nic nie wyszło, bańka prysła. Szkoda, że nie starczyło nam czasu na refleksje i zastanowienie się. Przede wszystkim czytając te dokumenty, które mamy, moim zdaniem, można stwierdzić, że w większości jest to wyścig szczurów i konkurs piękności. Żadne kryteria i zasady nie zostały jasno i precyzyjnie określone. Dlaczego tak mówię,  czy tak naprawdę Wysoka Rada wie jakie podejmuje decyzje? 27 lipca świadomie i z konsekwencją głosowałem przeciwko podjęciu uchwały nr 319, tak gorąco rekomendowanej i zapewnianej przez pana starostę. Jedynym dokumentem, który otrzymaliśmy w tej sprawie jak się okazało, że 5 lipca pan starosta jednoosobowo zadecydował, przedstawiając na Zarządzie 3 zadania. Przypomnę to było 4 dni  po ogłoszeniu, czy podjęciu przez Radę Ministrów uchwały, która uruchamiała i proszę państwa co uruchamiała? Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. Tak wygląda nazwa Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, to jest proszę państwa program, do którego samorządy mogą aplikować. W projekcie uchwały, jak również w uchwale już podjętej, która traci moc i całe szczęście, mamy w dalszym ciągu podstawowy błąd, że przystępujemy do realizacji i zabezpieczenia środków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, przypominam takiego funduszu nie ma. Jest fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych jest to uchwała RM Nr 84/2021 z 1 lipca 2021 roku i jest dostępna na stronie internetowej. Warto wiedzieć o co tak naprawdę będziemy aplikować? Zwracam uwagę przede wszystkim na kryterium uznaniowości i tak jak powiedziałem zapowiada się wyścig szczurów. Przypomnijmy sobie, po raz pierwszy mieliśmy do czynienia z taką sytuacją w roku ubiegłym, gdy była to uchwała RM nr 102 z 23 lipca, mówiliśmy o środkach z funduszu przeciwdziałania covid, a popularnie nazywaliśmy to Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych. Z naciskiem na rządowy, a więc ewidentne kryterium uznaniowości w odniesieniu do inwestycji lokalnych. Zasada była jednak taka, że środki funduszu z przeciwdziałania covid, czyli ten Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych był podzielony na dwie transze. Pierwsza transza 6 mld, były to obiektywne algorytmy, które decydowały że każda gmina ubiegająca się o środki finansowe je otrzyma w kwocie nie niższej niż 500 tys., gminy miały do dyspozycji 5 mld., powiaty 1 mld zł. W sumie w pierwszej transzy według obiektywnego kryterium, czyli z 6 mld zł, otrzymaliśmy jako gminy powiatu jasielskiego 11 mln 44,314 zł, a samorząd powiatowy w ramach pierwszej transzy, czyli obiektywnych kryteriów, czyli wielkości i ilości mieszkańców 3 mln 878, 576 zł. zgodnie z tą uchwałą nr 102 Rady Ministrów. Wszystkie te środki, czyli prawie 15 mln złotych wpłynęło, zasiliło rachunki bankowe naszych samorządów do 30 września ubiegłego roku. Gdybyśmy zastosowali ten sam obiektywny mechanizm, o którym mówimy, czyli tak jak pan starosta to podkreśla wielokrotnie, że mamy do czynienia z kwotą 24 mld, więc posłużmy się tym Rządowym Funduszem Inwestycji Lokalnych. Pierwsza transza, czyli obiektywne kryteria, 6 mld, a teraz  czterotonie więcej, więc kryterium, a nie już w wyścigu szczurów, nie w konkursie piękności, mielibyśmy jako powiat jasielski wraz z 10 gminami do dyspozycji około 60 mln na inwestycje i środki te byłyby w całości przeznaczone na inwestycje. Tym samym samorząd powiatowy miałby do dyspozycji 15,5 mln złotych. Proszę zwrócić uwagę 6 mld i 24 mld, przy obiektywnym kryterium. Teraz dowiadujemy się, że kryterium jest uznaniowość, nasze wnioski, które mogły być większe okazuje się, że nie mogą, mamy je ograniczać  do 12 mln złotych z 4 krotnej wyższej kwoty. Z czy mamy do czynienia? Z tym mamy do czynienia, ja to mówiłem na ostatniej sesji, bo pan starosta powiedział, że rząd ma pieniądze. 27 lipca, gdy pan starosta rekomendował uchwałę nr 328, sprostowałem ten zwrot że rząd nie ma żadnych pieniędzy i co najwyżej udolnie lub mniej udolnie dysponuje naszymi społecznymi pieniędzmi. W praktyce sprowadza się to do zasady po tzw. uważaniu, bez żadnych kryteriów, co pokazałem m.in. porównując uchwałę 102 z uchwałą 84. W związku z tym po raz kolejny powtarzam, że mamy tutaj do czynienia po pierwsze z uchwałą nie przemyślaną, nie przygotowaną. Szkoda, że nikt nie posłuchał, abyśmy 27 lipca odłożyli ten temat i przedyskutowali, popatrzyli na możliwości i nierealność naszych możliwych rozwiązań. W przypadku drogi 1313, o której mówił pan starosta, to przypomnijmy, że ta droga była, czy jest zadaniem województwa podkarpackiego. Na Komisji Rozwoju rozmawialiśmy o sytuacji następującej, że przygotowujemy projekt techniczny, aby przekazać to rozwiązanie samorządowi województwa, aby mógł ten temat zrealizować, jako temat o wiele droższy, poważniejszy. Jeżeli pan starosta po raz kolejny używa, że coś zostało uzgodnione, to przypominam, że wnioskowałem o takie dokumenty. Otrzymałem tylko i wyłącznie protokół z 5 lipca. Oczywiście zaraz wyślę wszystkim członkom Rady Powiatu w Jaśle, aby zobaczyli, czy były jakiekolwiek inne ustalenia, była to realizacja mojego wniosku z ostatniej sesji, dotyczącej przedstawienia uzgodnień dotyczących wariantów przebiegu oraz w ogóle prowadzenia uzgodnień. Przypomnijmy, że na posiedzeniu Komisji Rozwoju uczestniczył członek, radny sejmiku województwa pan Wojciech Zając, który miałby argumenty, przedstawiając dokumentację techniczną, aby można było aplikować i występować o 1313 jako zadanie wojewódzkie. Zresztą w protokole z Zarządu z 5 lipca właśnie jest o tym mowa, że realizacja tego łącznika jest w dwóch możliwościach, albo drogi powiatowej po przyjęciu zadań przynależnych województwu albo wojewódzkiej. Tak jak wspominałem, do treści projektu moje pytanie do pana starosty jest następujące: W jaki sposób starosta i Zarząd Powiatu zrealizował uchwałę z 27 lipca? Czy w takim razie złożył wnioski, tak jak zapowiadał do 30 lipca, na te trzy zadania? W przedłużonym terminie do składania wniosków jest również to, że do 15 sierpnia, wnioskodawcy mogą również poprawiać i modyfikować swoje wnioski. Jeszcze mam pytanie w takim razie, czy zostały do 30 lipca wypełnione wnioski zgodnie z rekomendacją, przyjętą przez Radę w uchwale z 27 lipca i teraz następuje modyfikacja wniosków zgodnie z ogłoszeniem? Czy też dopiero teraz po raz pierwszy będziemy wypełniać wniosek i aplikować o środki? Przypominam, że środki są do pozyskania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych, nie ma Rządowego Funduszu Polski Ład. Takiego funduszu nie spotkałem na żadnych stronach,  w żadnym dzienniku urzędowym, żeby tego typu środki się znalazły. W związku z tym jeżeli mówimy o poprawnej legislacji i że jesteśmy profesjonalistami, to popatrzmy żeby występować o te środki w sposób odpowiedzialny i świadomy. Zwracam uwagę, że to kryterium uznaniowości, które się pojawiło, pozbawia nas środków finansowych jako powiat. Możemy aplikować, tak jak pan starosta powiedział o 12 mln. Nie wiemy jak będą aplikować inne gmin. Może się okazać, że ktoś nie lubi gminy Tarnowiec, bo na stronie internetowej starostwa powiatowego nie znalazłem wyników o wyborach wójta gminy Tarnowiec, a przy kryteriach obiektywnych gmina Tarnowiec otrzymałaby środki w wysokości co najmniej 2 mln złotych. Po raz kolejny zwracam się do pana starosty i Zarządu, aby z roztropnością i rozwagą przygotowywać projekty uchwał, aby konsultować te dokumenty. Tak, aby nie wychodziło to, że Rada się ośmiesza, bo to jest żenada, aby w dniu dzisiejszym uchylać uchwałę podjętą z 27 lipca, a z taką wielką euforią jeszcze i z takimi tytułami, które pojawiły się na portalach i na stronie internetowej starostwa powiatowego. O wiele lepiej powalczyć o obiektywne kryteria rozdziału środków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, takie jakie były w roku ubiegłym, gdzie otrzymywaliśmy środki z pierwszej transzy, w  drugiej mogliśmy ubiegać się już w ramach konkursu. Jeżeli mamy przygotowane zadania do Funduszu Dróg Samorządowych czy Rządowego Funduszu Budowy Dróg, to w takim razie je realizujmy w ten sam sposób, już przygotowane, a nie skaczmy z kwiatka, na kwiatek. 5 lipca m.in. na Zarządzie, mówiła pani dyrektor Szpitala Specjalistycznego o innych potrzebach, w tym również potrzebach zdrowotnych i rehabilitacyjnych i o tym rozmawialiśmy przystępując do pierwszego etapu budowy oddziału psychiatrycznego wraz z poradniami. Moje pytanie było wtedy, co dalej w drugim etapie? To w takim razie nie mieliśmy wyobraźni, nie wiedzieliśmy, że będą środki? Na to zwracałem uwagę. Jeszcze raz apeluję do Zarządu i pana starosty, aby przygotowywać uchwały w sposób staranny, w oparciu o realne możliwości. 27 lipca wszystko było duże, a teraz okazuje się, w uzasadnieniu, że optymalizujemy, albo są to inwestycje strategiczne, albo po uważaniu i po zapoznaniu się z możliwościami, które nam ktoś podpowiedział, nie więcej niż 12 mln i to proszę realizować.                                                                                                                                                                                     

 

Przewodniczący zamknął dyskusję oraz przeszedł do głosowania w sprawie podjęcia uchwały w sprawie przystąpienia do realizacji i zabezpieczenia środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.

W głosowaniu brało udział 23 radnych.

- za  głosowało 17 radnych,

- przeciw 5 radnych,

- wstrzymał się 1 radny.

Uchwała została podjęta.

 

Ad. 5. Zamknięcie obrad.

Wobec wyczerpania porządku obrad Przewodniczący Rady Powiatu Robert Snoch zamknął obrady XLVIII Nadzwyczajnej  Sesji Rady Powiatu w Jaśle o godzinie 14:36.

Imienne wyniki głosowań  stanowią załącznik do niniejszego protokołu.

 

Protokolant: Marzena Winiarska                                               Przewodniczący Rady

 

                                                                                                              Robert Snoch

 

Materiały

Raport z przeprowadzonego głosowania z XLVIII Sesji Rady Powiatu w Jaśle z dnia 13 sierpnia 2021 r
Protokół​_z​_XLVIII​_Nadzwyczajnej​_Sesji​_Rady​_Powiatu​_w​_Jaśle​_odbytej​_w​_dniu​_13​_sierpnia​_2021​_r​_o​_godzinie​_1400.pdf 0.78MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.08.2021 08:22 a.rabenda@powiat.jaslo.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Robert Snoch/ Adam Rabenda
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Protokół z XLVIII Nadzwyczajnej Sesji Rady Powiatu w Jaśle odbytej w dniu 13 sierpnia 2021 r o godzinie 14.00 9.0 27.08.2021 10:17 a.rabenda@powiat.jaslo.pl
Protokół z XLVIII Nadzwyczajnej Sesji Rady Powiatu w Jaśle odbytej w dniu 13 sierpnia 2021 r o godzinie 14.00 8.0 26.08.2021 13:50 a.rabenda@powiat.jaslo.pl
Protokół z XLVIII Nadzwyczajnej Sesji Rady Powiatu w Jaśle odbytej w dniu 13 sierpnia 2021 r o godzinie 14.00 7.0 26.08.2021 12:55 a.rabenda@powiat.jaslo.pl
Protokół z XLVII Nadzwyczajnej Sesji Rady Powiatu w Jaśle odbytej w dniu 13 sierpnia 2021 r o godzinie 14.00 6.0 26.08.2021 12:53 a.rabenda@powiat.jaslo.pl
Protokół z XLVII Nadzwyczajnej Sesji Rady Powiatu w Jaśle odbytej w dniu 13 sierpnia 2021 r o godzinie 14.00 5.0 26.08.2021 12:53 a.rabenda@powiat.jaslo.pl
Protokół z XLVII Nadzwyczajnej Sesji Rady Powiatu w Jaśle odbytej w dniu 13 sierpnia 2021 r o godzinie 14.00 4.0 26.08.2021 12:42 a.rabenda@powiat.jaslo.pl
Protokół z XLVIII Nadzwyczajnej Sesji Rady Powiatu w Jaśle odbytej w dniu 13 sierpnia 2021 r o godzinie 14.00 3.0 16.08.2021 08:38 a.rabenda@powiat.jaslo.pl
Protokół z XLVII Sesji Rady Powiatu w Jaśle odbytej w dniu 27 lipca 2021 r o godzinie 15.30 2.0 16.08.2021 08:28 a.rabenda@powiat.jaslo.pl
Protokół z XLVIII Nadzwyczajnej Sesji Rady Powiatu w Jaśle odbytej w dniu 13 sierpnia 2021 r o godzinie 14.00.pdf 1.0 16.08.2021 08:22 a.rabenda@powiat.jaslo.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}